2011. május 1., vasárnap

Néha nem is tudjuk mennyire szeretünk valakit, nem is érezzük. Mert ha éreznénk, hogy mennyire szeretjük, abba belehalnánk. Ettől nem vagyunk rossz emberek, csak túl nagy szívünk van.

ahhoz képest, hogy milyennek indult ez a mai nap... hát eszemmegáll! *.* annyira csodálatos... annyira jó volt :) egész nap kettesben. áhh... tegnap is igy volt. de ma... valahogy más volt. kint zuhogott az eső. mi bent a szobába és wáááá :)))) szeretem szeretem szeretem :) és akár mit csinálunk az szupcsiii :) és és... ufff... nem is tudok mit irni már... szeretem és imádom és nagyon jó volt ez a mai nap. és valahogy igy akarom az elkövetkező netomhány évemet is leélni. nem tudom elképzelni magam nélküle. nem tudom azt elképzelni, hogy ő nincs. nincs kivel megosztanom a sok hülyeségem. nincs kit nyúzni, harapdálni. nincs kivel vitázni hülyeségeken. uff... nem! nem tudom elképzelni már egy napomat se anélkül hogy ő ne lenne. nem velem. nekem! nem biztos, hogy jó ez igy. de nem is érdekel :) nekem tökéletes. és csak ez számit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése