2011. május 28., szombat

Csodálkozom magamon, csalódtam magamban, örülök magamnak. Bánatos vagyok, levert, föllelkesült. Ez mind én vagyok...!

na most ebben csak az a vicces, hogy fogalmam nincs hogy kezdjek hozzá... xD najó, majd vhogy, bele a közepébe.
kezdjük azzal, amit nem szeretek:
 - a kétszínű embereket
 - ha hülyének néznek akár engem akár vki mást
 - ha nem tudom elérni a célomat ill. fel kell adnom valamit
 - ha beleszólnak az életembe
 -
amit szeretek:
 - Piciiiiim ♥, barátok, család
 - éjszaka sokáig fent maradni
 - sétálni
 - segiteni és tanácsod adni másoknak
 - barátkozni és imerkedni
 - hülyeségeket csinálni, amin később jókat tudok röhögni :D
 - és amit legjobban imádok: a meglepetéseeeeek :D
amit fontos tudni rólam:
 - makacs vagyok a végtelenségig :$ hogy ez jó vagy rossz tulajdonság, ezt még nem döntöttem el. néha jó néha rossz. ha azért vok makacs, mert valakit vagy valamit el akarok érni, akkor jó, nagyon is :) mert sokszor feladhattam volna már... sokmindent. de mégis itt vok :) viszont ha tudom, hogy lehetetlen a dolog, én akkor sem adom fel. és az olyankor önkinzás sztem xD meg mások kinzása. de hát minden jóban van vmi rossz :)
 - ami a szivemen az a számon. nem érdekel, hogy hány embert bántok meg (sajnos :/) én akk is kimondom, amit gondolok. de hát kinek jó ha a háta mögött beszélik ki? :D
 - pontosan tudom, mit, kit várok el az életemtől. najó, nem pontosan, de ugy sacc/kb igen :) van egy kis vázlatom a fejembe, amiről nagyon kevesen tudnak. sőt, lehet, hogy még senki. aztán, hogy ebből mi lesz, és mi nem... a rajtam álló részét igyekezni fogok teljesitein :)
 - ha sirni akarsz látni örömömbe csak lepj meg. mindegy mivel hogy hol, csak meglepetés legyen. általában bevállik :D imádom a meglepetéseket. az életem maga egy nagy meglepetés. az is meglepetés hogy élek :) én is szeretek meglepni másokat, szóval velem sose lehet unatkozni :D
 - szeretek előre tervezni. tudni, hogy mire számitsak. nem szeretem halogatni a dolgokat, szeretem ha pontosan be tudom tervezni az időmet. és ha elcseszik a terveim nagyon durcis tudok lenni!! :@
 - imáááádok táncolni, pörögni, pattogni, 1000rel élni. mind1 mit csinálok, csak ne legyen unalmas és ne kelljen ülni. és ha valaki erre akar kényszeriteni, vagy ilyen monoton dolgokra, arra egy kettő ráunok. igen, szükségem van a változásra.
 - nálam ninics arany középút. utálok vagy imádok. szeretek vagy gyülölök. csinálom vagy nem csinálom. van kedvem vagy nincs kedvem. vagy nagyon akarok vmit... vagy nagyon nem akarok vmit. ez hol jó... hol rossz....
 - saját kis világot teremtek magamnak. ami olyan Lalás... amilyen senki másnak nincs. minden ami körbevesz egyedi kell hogy legyen. nem olyan mint a többi. jellegzetes, rám emlékeztető. mert nálam jobb biztos, hogy van! de olyan mint én, egy se legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése