2011. május 22., vasárnap

mennyire emlékeztet ez az időjárás a tavalyi évre... tavaly is szintén ez volt... délelőtt ragyogó napsütés, délután meg olyan idő h az embernek sirni támad kedve ha kinéz az ablakon. nem mintha az embernek amugy ne lenne eléggé kedve a siráshoz... de még az idő is.... de legalább akkor villámlás meg zuhogó eső lenne... vagy ennyire idomul a kedvemhez az időjárás?! xD
na de nem az időjárásról akarok most itt cseverészni... vagyis nem akarok semmiről. csak ugy irok. persze nem csak ugy... de... áhh nem értem. nem értem az embereket, komolyan. vagy csak én vagyok ilyen?! nemtudom... nem is érdekel. vagyis de igen, érdekel... de jobb is ha nem tudom, hogy ki mit miért tesz. talán. sokmindent el kell türni annak akit szeretünk. de mi a jobb, ha folyton vitázol és többé kevésbé magadhoz kötöd, vagy ha hagyod, hogy menjen a saját útján, amerre az esze és a szive vezeti?! melyik a jobb?! és amikor ugy érzed, hogy nekem nem jó, amit tesz, akkor megint kezdj hozzá a rinyáláshoz és a nyavalygáshoz?! és azzal mire mész?! és mire mész azzal, ha magadba kinlódsz?! egyáltalán van valami megoldása a dolgoknak?! vagy csak úgy egyszerűen türni kell és várni, hogy majdcsak valaki észreveszi, hogy élek... nem vagyok depressziós...! csak egyszerűen rossz a kedvem. egy vmi olyan dolog miatt, ami megfoghatatlan. eddig miért volt jó és most miért nem? vagy eddig annyira el voltam foglalva, hogy észre se vettem? vagy csak most érzem igy, és mindjárt jobb lesz és rájövök, hogy ez az egész csak egy hülyeség?! és ha nem?! áhh... ember legyen a talpán aki most érti azt, amiről irtam. talán még én sem értem... sőt, biztos nem értem. mármint nem azt, amit irtam, hanem ezt a helyzetet. mondanám, hogy kérdezzetek meg, ha érdekel benneteket, hogy miről is beszéltem itt össze vissza... vagy hogy most mi is a bajom... de úgyse tudnám elmondani és totál hülyeségnek tünne az egész... pedig csak 2 szó... de egyelőre csak érzem, nincs kedvem gondolkozni rajta. majd majd majd.... majd talán jobb lesz :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése