2011. május 5., csütörtök

"A világ teljesen üres, ha nincs benne szerelem, ha nincs, aki a nevedet kiáltsa, ha nincs, aki hazahívjon.

na mindenkinek örömmel jelentem, hogy nem kell értünk idegeskedni :) a problémákat megoldottuk, és minden a legnagyobb rendben van :) de köszi mindenkinek mindent! ;)
 és szeretem... annyira szeretem h el se tudom mondani... semmivel se kevésbé mint az elmúlt 5 hónapban... de mégis napról napra jobban. és máshogy. és most értem el oda, hogy nem az a lényeg, hogy mennyire szeretem. hanem hogy hogyan! teljes szivemből... mint még eddig soha senkit se! és annyira jó érzés... és amikor tegnap este azt mondtam, hogy nem tudom, hogy ez az elmőlt x idő, amit ilyenszarásokkal töltöttünk, milyen hatással lett a kapcsolatunkra... rájöttem, hogy közelebb kerültünk egymáshoz. mert megéreztük, h milyen is lehetne... de mégis nekünk mennyire jó kapcsolatunk van. és hogy számithatunk arra, hogy igenis mindent meg tudunk beszélni. és picit megérezetük, hogy milyen lenne egymás nélkül. és nem akarok egy percre se nélküle lenni. és és és... áhh... leirhatatlanul imádom :) és sok sok év múlva is ezt akarom érezni. inkább harapjam szét a nyelvem miatta meg kapjak agyrázkódást, nem érdekel, cs ő legyen velem, és onnantól semmi se számit már. és mostmár biztosan tudom, hogy mindent együtt le tudunk győzni :D és igazam volt, a szerelem mindent le tud győzni :) szóval cs lazán emberek :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése