2011. április 27., szerda

Van hogy úgy érzem, feladom, ebből elég!... :(

Ciccem szétrúgom a segged! remélem ezzel tisztába vagy!!! na de végülis én se vok normálisabb... szal sztem a levegőbe van vmi. pedig nem is egy levegőt szivunk most épp :S akkor nemtom... de vmi nagyon nem jó. és sztem ilyenkor nem szabad döntéseket hozni! mert az cs olyan lehet amit később megbánunk. szal 100ig számolj el mielőtt döntesz és hülyeséget csinálsz. nem könnyű, tudom. de muszáj. nem könnyű azt mondani, hogy igenis, még akkor is ha éppen szar minden... tudom, hogy nem könnyű. csak egy helybe topogni... és sikitani, hogy mozduljunk már vmerre. tudom milyen. de erősnek kell lenni. és mindent ki lehet birni. jelen esetedben érte. jelen esetembe vele. képesek vagyunk rá :) kishercegért mennyi mindent megtettünk mindketten. akkor azokért, akik megérdemlik nem vagyunk képesek? naneeee! tökösnek kell lenni, még ha nehéz is. mert ami nem puszit el, az megerősit.
hjaj, piciszivemmel is zajlik az élet. de még 2 napot ki kell birnunk... aztán talán jobb lesz. vagy én már nem tudok mire számitani. egyszerűen már nem tudok hinni. végre vmi jó lett volna... most ez is el lett baszva. és legszivesebben néha azt mondanám h elegem van... elég ebből az egészből. de akkor eszembe jut hogy mennyi mindent megtettem azért hogy most itt legyek, vele legyek. akkor nehogy már VELE ne birjak ki ennyit. mert igenis szeretem. nagyon szeretem. és nem csak akkor szeretem, amikor szép meg jó minden. akkor is szeretni akarom amikor nehéz kitartani és kibirni. mert rossz nélkül nincsen jó. és a boldog perceket igenis ki kell érdemelni. és tenni kell értük. és szenvedni kell értük. nem is kicsit. ami könnyen jön az könnyen is megy. szóval túl leszünk ezen is. és akkor happy lesz minden. ennél talán már csak jobb lehet. igaz azért vmi szöget ütött a fejembe. egy mondat. de ezt majd személyesen megbeszéljük. cs legyen már szombat. v vasárnap. v nemtom mikor találkozunk csak legyünk már együtt. kicsit... nagyon úgy érzem mint ha mennék a sivatagban. és látnám ott már az oázist. de nem tudom, hogy tényleg oázis e vagy csak délibáb. és ez nagyon rossz érzés. de jó lesz! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése