2011. március 29., kedd

"Ugyanaz a nő, aki ragyogó értelemmel nyúl a világ minden kérdéséhez, egy bizonyos férfival kapcsolatban teljesen elveszti a fejét."


wáááá... annnnnyira szeretem :D annyira jó vele :D szeretem :$ és olyan jó vele MINDEN :) tudom, hogy ezt már annyiszor elmondtam... illetve leirtam. de... de annyira jó :) basszus... arra jöttem rá, hogy oda jutottam, hogy ez az amikor azt érzem, vagyis olyat érzek, amit nem lehet szavakba foglalni. ezt érezni kell. és kivánom mindenkinek, mert tényleg, szupi meg csodálatos :) olyan jó érzés tudni, hogy valakinek fontos vok... és szeret. és... áááá :) nemtom... érezd és kész, akkor tudni fogod miről beszélek. és szerintem ez olyan valami, aminek nem tudom elképzelni, hogy valaha vége lenne. legalábbis ami az érzést illeti. vagyis áhh nemtom megfogalmazni. szóval lényeg h valahogy nem tudom elkézepzelni már magam nélküle. szóval úgy, hogy vagyok én... és van ő. ez csak úgy jó, ha MI vagyunk. és annyira müködik minden. mindig mindent sikerül megoldani... veszekedni se veszekedtünk még úgy rendesen igazából. és tudom és remélem, hogy mindenben számithatok rá :) és persze ő is rám :) és tegnap hivatalosan is megszületett a közös zenénk. erre esett a választás. istenem, mennyire imádom ezt a zenét. ahh... amikor először mutatta nekem picim, asszem végigsirtam ahogy olvastam a szövegét... annyira szép és annyira illik ránk és annyira szuper :) és még most is azt érzem h áhh... a szivecském is oda van érte (mármint a zenéért... is xD). annyira szép :) tényleg. és ez is olyan érzés, amit nem tok leirni. egyszerűen a mienk és kész. és csak én értem és érzem, hogy miért jelent nekem ez ennyit :) vagy talán én se :$ de az biztos: ő az én őrangyalkám... én meg az övé :) szóval ennyi :)
egyébként minden király :) hajtás egészen jól megy már sztem. ma már a mi dudunkat is hajtottam, tök izgis :D alig várom már, hogy meglegyen az engedély, ki se szállok az autóból :D ááá úgy besóz :D szeretek hajtani :) nem könnyű, de tökjó :) április 28án vizsgázok elvileg, remélhetőleg :) és akkor egy év dadussal hajtás :D aztán meg rettegjen mindenki :D xD alig várom más a hétvégét :)))) mármint most speciel a hajtás miatt :)




és wáááá, annyira jó hogy ilyen szép idő van :D annyira jó érzés érezni, ahogy melegit a nap :) és mindenkinek olyan jó a közérzete :) és mostmár mégjobban várom a nyarat :) ennek örömére lett egy számláló a szünetig :) szugeráljátok, hogy gyorsabban peregjenek a homokszemek a képzeletbeli homokórán. én annyira várom már a nyarat. remélem lesz legalább olyan jó, mint a tavalyi. annyi terv van az idénre is. és még több mindent szeretnék megtenni. ez az év után, ha minden ugy alakul, ahogy akarom, meg fogom éredelmni. szóval NYARAT :) napsütést meleget. és erről az időről eszembe jutott a tavaly ilyenkor. és Nancymmel nosztalgiáztunk egyet hazafele. olyan uri érzés. mintha tegnap lett volna... pedig már egy éve. és milyen más minden. és milyen szar volt akkor. de mégis, olyan jó lenne  egy két napra visszamenni. nem tudom, hogy miért. de jó lenne... na jól el támolyogtam az eredeti témától xD szóval lényeg h NYARAT AKAROOOOK! és főleg szünetet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése