2011. március 22., kedd

Istennek van humorérzéke. És mivel egy ilyen csodálatos világot teremtett nekünk, joggal várja el tőlünk, hogy még a legborongósabb napokon is találjunk okot a nevetésre.

ejj, azért ez a mai nap... annyira szánalmas, hogy már csak röhögök xD na de szépen sorban:
psziho... büdösül fölbaszott... egész órán röhögtem. mekkora hülye idióta szar osztályom van, ez hihetetlen. kibaszunk egymással... hülyét csinálunk egymásból. nem h összefognánk.. .ugyanmár.. pff! és még kiröhög. ugyanmár. szánalmas. tényleg. és kiakaszt. mert igazságtalan. najó... eléggé kibeszéltem ezt már ma magamból az illetékeseknek, szóval itt be is van fejezve ez a téma...
a másik. hát azért kiröhögtem piciszivemet ma xD szegény, cs ő lehet ilyen szerencsétlen xD najó nem részletezem, de még friss a dolog és ki kellett nevetnem. de kül együtt érzek. és tényleg gecik az emberek... én ezt mindig is mondom mindig is tudtam. szar ez az egész világ, lehet nem ártana 2012ben egy világvége :D ez már cs rosszabb lesz... de erről sztem nem kell irnom, mindenki tisztában van vele. cs kicsit kürül kell nézni. szóval nem akarok itt világmegváltó siránkozásokat tartani. de ha mindenki magába száll rájön, hogy igazam van. ennyi :)

na de azért van persze jó oldala is a mai napnak:
höh megvan a szülinapcsi ajcsim :D mármint az ilyen no... érted xD szóval lesz egy autóvizsgám :D szép kis ajándék :D +tanulás készülés idegeskedés... de hát ez van :D a másik pedig egy gyönyörű cipellő :) ahh imádom :) és holnap már az enyém lesz :D és aki holnap látni fog az látni is fogja rajtam :D wuiiii :D annyira besóz :D
na de igy a nap végére felcsillant a remény, hogy mégis lehet, hogy jó lesz ez a hétvége :D talán... vannak olyan források hogy péntek és hétfő nuku suli :D mennyire jó lenne már :D sztem ránkférne :D és akk hétfő péntek piciszivem :D szombat vasárnap tanulás... uhh :S jajj bárcsak igy lenne, mennyire jó lenne :) én kibirom a szombati sulizást is, nem érdekel, de most nagyon kellene ez a pár nap :) szóval hajráááá :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése