2011. március 22., kedd

Mindenkinek van egy álma... az enyém te lettél :$

Mindig hallgass a szivedre! amit a szived súg, az biztos, hogy jó. és akivel tudod, hogy jó, soha semmilyen körülmények között ne engedd el őt! vigyázz rá! tegyél meg érte mindent! ne azt nézd, hogy más mit gondol. hány ember mondja azt, hogy ne csináld. vagy épp hány mondja, hogy igen csináld. csak magadért, de mindenképp tedd meg. egy próbát megér... mit veszthetsz? maximum azt mondod, hogy te megpróbáltad, de nem ment. de ha nem próbálod meg egész életedben bánni fogod. de hidd, megéri kitartónak lenni. ha tudod mit akarsz, idő kérdése és ugy lesz. itt vok én, az élő példa: pont úgy voltam én is, hogy hát jóóó lenne, meg ő a legjobb... ami azt illetti... és kéne! de... és addig amig ugy voltam vele, hogy de... addig semmi se haladt sehova. ott topogtunk egy helybe. de előre se hátra. mert mindenki azt mondta, hogy ugyse fog sikerülni. meg pont vele?! meg áhh ugyanmár. aztán meg amikor már nekihasaltam, hogy jó... és pont azért is meg fogom csinálni. akkor mindjárt jött magától, hogy mit is hogy is... egyszerűen a szivem diktálta :) és itt van, ő az enyém :) tudtam, hogy jó lesz vele, de sose hittem volna, hogy ennyire. megvan minden, ami kell : jól megvagyunk... szeretjük egymást. és igen, ki tartunk egymást mellett. nem könnyű néha. és tudom, hogy néha mind2en hagynánk a faszra az egészet. de az élet mindig is ilyen lesz. nem lehet minden tökéletes. és néha nyelni kell... de amig szereted a másikat szivesen teszed. és elnézed a hülyeségeit a hisztijeit, az hogy olyat tesz ami neked nem jön éppen be. de tudod, hogy számithatsz rá, és ez a legfontosabb. szóval jól gondold meg, hogy döntesz. mert az életben egyszer választasz valakit... de 100x döntesz mellette. 100x mondod majd azt, hogy igen, én őt akarom. mert megéri. mert szeret. mert szeretem :) és csak ez számit. amig ott van veled az, akit imádsz szeretsz addig minden szép és jó. és ha még tisztelni és főleg becsülni is tudod, na akkor lehetsz boldog :) és ha minden pillanatban őt tudod választani, még ha nem könnyű, még ha szemét veled, még ha nem is érted meg miért tesz vmit... még ha az a másik a pillanatnak hevében csábitóbb is. akkor is azt tudod mondani hogy NEM KELL! és ez a fontos :) ekkor lehetsz magadra igazán büszke. de ehhez olyat válassz, akiért megtennéd és tudod h megérdemli. és gondold meg, hogy megéri e feladni ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése