2011. március 18., péntek

nincs is ennél szebb :)

amilyen szarul indult ez a mai nap, hát sztem nagyon jó lett :) legalább is nekem :) először is: VÉGRE HÉTVÉGEEE :D annyira jóóóó, örülök neki :D holnap meg szülinap, itt lesz velem (majdnem) mindenki, aki fontos az életemben :) és ez annyira jó érzés :D:D:D úgy várom már :D na de elvileg már aludnom kéne... de tervbe sincs :P jó kedvem van :) és hogy miért? KMV-re amit küldtem, mégse volt hiába :) irtak vissza hogy elfogadták :) kémiából sikerült felelnem. büszke vok magamra, nem is olyan gáz a dolog, mint ahogy hittem :) lehet hogy anyunak egész jó ötletei vannak, megfontolom :) na de a hétfőtől függ a dolog. aztán... ami még úgy dobott a kedvemen, kedves exem. vagyis nem ő... hanem igy vele kapcsolatban vmi... elég sok minden :) és jó érzés jóba lenni vele, együtt hülyéskedni. de mégis tudni, hogy én már nem őt akarom, hanem piciszivemet, és hogy a szivem is őt akarja. és ez annyira boldogsággal tölt el :) jó tudni végre, hogy mit akarok! meg hogy kit akarok :) és ezt hiszem, ez igy is fog maradni :) nagyon ki kell borulnom, hogy máshogy legyen :) olyan boldog vok, te jóóóó ég :D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése