2011. március 17., csütörtök

Ess eső, ESS! :D


ma arra jöttem rá, hogy nagyon szeretem az esőt :D pedig eddig utáltam, olyan szomorú dolog az eső. és rájöttem, hogy nem. csak az a kérdés, hogy hogy állunk hozzá. olyan az eső, mintha valakinek a hatalmas könnyei hullanának az égből. még a természet is sir... máh, ugyan :) az eső összeköti azt, ami soha nem találkozhat egyébként. az eget meg a földet :) igy is fel lehet fogni, nem igaz? :) és igaz, hogy ma bőrig áztunk, és majd szét fagytam. de mégis, mennyire fasza volt ott állni az esőben... és áhh *.* igaz, akkor jobb ha meleg van, és csak 2 dolog ázik át rajtam nem 200 de semmi baj :) szóval jó volt :) de hát végülis piciszivemmel minden jó :P na és hogy ne panaszkodjon már, irok róla is :P hát megértük a 4. hónapot is :) és remélem még 100x ennyi lesz :) olyan jó vele :) áhh nem is tudok mit irni :) szeretem és kiiiisz :P minden jó, tökjól megvagyunk. és majd ha nem igy lesz, akkor szólok :D (ne is számitsatok rá xD)

suli: mai nap kenguruztunk, sulimentes nap volt :D nem ártott, de azért fura volt, megrontotta a bioritmusomat xD de lassan vége a hétnek :D hála a jó istennek, még csak a holnapi napot kell túlélni. ami azt illeti, sokkal jobban izgulok a fizika miatt, hogy hogy sikerült, mint a psziho miatt :) pszihot nagyon szeretem (kövezzetek xD), fizikát meg rühellem, és... áhh, ennyit a suliról :)
jajj nagyon várom a szombatot :D szülinapozoooook :D érdekes lesz igy 5 nappal előbb ünnepelni, de semmi gáz :D attól még egy hét múlva lesz az én napom, pontosabban annyi idő múlva, ahogy ez a kis számláló mutatja :P na de szombat :) érdekes lesz, nagyon várom. még semmit se készitettem elő az emberkéknek, egy délelőtt alatt kell mindent összehozni :D na nembaj, majd ha nem leszek kész befogom az embereket: apu anyu zuracskám xD aztán majd megleszünk :D de azért várom már :D holnap este meg úgy dönöttem, hogy 9kor aludni térek, mert ma már a Monster tartott életben :S na de azért remélem mindenki jön, bár már Cory jelentette, hogy ő nem fog :/ de többieket már nagyon várom :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése