2011. március 13., vasárnap

tavasz tavasz tavaaaaaasz *.* ♥


igen, végre megérdekezett :D jajjj de vártalak már :) olyan jó látni, ahogy süt a nap, érezni a bőrömön, ahogy melegit, hallani, ahogy csiripelnek a kis édi madarak :D tökjóóó :) végre nem kell 6000 kabátot sálat mindent magamon tartani :D nem fagyok meg ha kinyitom az ablakot :D annyira szupert... v ahogy az oszi mondaná: csúcs ez az érzés xD :P és úgy határozott az én meg a család (na ezt hogy megtekertem xD) hogy ilyenkor nem szabad bent ülni, minnél gyorsabban kifele :) azt hiszem Palics lesz az úticél, de ez most több dologtól is függ :) lényeg, hogy én nem akarok bent lenni :D élvezni kell ezt az időt :D mi mást kivánhat az ember, ha süt a nap? :D najó, én azért kivánok valamit: azt, hogy piciszivem érjen ma rám, és jöjjön velem :P remélem megoldja, kell egy kis napfény mostmár nekünk is ;) szóval léci léci léci érjél rá :D annyira jó lenne *.* tökre be vagyok sózva, zsongva és szevasztavasz feelingem van :D ha nem jön, akkor is az lesz meg mittomén, de azért vele teljes az élet ;) :) :$

tegnap esténk is mennyire szuper volt :) kajacsinálás :D mosogatás :D "mint a nagyok" :D azért kibirnék minden szombat estét igy... és minden egyes estét is :) meg minden napot reggelt délutánt éjszakát... egyszóval minden percet vele :) jó igy, nagyon jó :) imádom :) és drága mamám meg is szólt minket, hogy nem hiszi el, hogy nem unjuk még egymást, hogy már minden szabadidőnkben együtt vagyunk xD de hát ez van, ami működik, az működik :D meg hát mit unjunk egymáson? :) a jó dolgokat nem lehet megunni. aki megunja az meg hülye. én meg hülye vagyok, de azért annyira mégse :) szóval tök tutkeráj van :) párápápápáááá i'm lovin it :P olyan jó érezni, látni, tudni azt, hogy akit szeretek az szeret meg vigyáz rám meg fontos vagyok neki :) és sztem akinek ez megvan az életében, vagy legalább egyetlen percre is érezte, annak már semmi kétsége nem lehet, hogy érdemes volt e megszületni neki :) ennél jobb dolog tuti nincs :) enélkül minden üres, ezzel az üresség is tele van :) szóval szeressük egymást gyerekek, adjunk értelmet a másik életének ;)
hjaj, és majdnem elfelejtettem: van új szobám :D vagyis nem új, mert már régóta az enyém :) cs eddig ritkábban voltam fent. de mostmár hivatalosan is felköltöztem. igazából már nagyon régóta tervezem meg fontolgatom, hogy felmenjek e vagy sem. és ma végülis eldöntöttem, hogy 17. szülinapomra meglepem magam egy új szobával :) kell a változás, mert megtehetem :D szóval most tök happység van olyan téren is :D annyira tetszik, annyira jó lett :D igaz még nem pakoltam fel mindent, de majd idővel :) lényeg, hogy az elhatározás meg az első lépés megvan :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése