2011. március 5., szombat

Boldogság az, amikor az ember megérkezett, behúzza evezőjét és azt mondja: megérkeztem, nem megyek tovább.

alig látok, alig élek, de mégis, irhatnékom van. szóval előre is bocsi, ha semmi értelem nem lesz benne... legalább is nem sok :) de igyexem :D
a pénteki napom csodálatos volt :D áááá szuper, annyit nevettem, hogy az hihetetlen :D aznap minden sikerült :D de ami a legfontosabb: bevezettük az új "leszarom" életstilust Ciccemmel :D rájöttem, hogy felesleges idegeskednem a dolgokon. minek? ha vmi ugy akar lenni, ugyis ugy lesz. ha meg nem, akkor ugyse. ha más is lekakkantja a dolgokat, én miért ne tehetném meg? szóval kb ennyi az élet :D kiváncsi vagyok, mi lesz ennek az egész új életfelfogásomnak az eredménye. mikor utoljára ezt igy elterveztem akkor hááát... xD haggyuk :D na de most... most talán más lesz :) talán most jó lesz :) kiváncsian várom :D ha meg nem, akkor arra már sztem annyira azért nem fogok szarni... sőt! de ezen most kár gondolkozni :) meglátjuk ;)

és Picimmel is helyrehoztunk mindent. vagyis... huh xD szóval... végülis jah :D mert azért sztem eléggé elbaszcsizott volt ez a hét... minden szempontból. és azt mondtuk, hogy itt elég és ne tovább. és igy is lett :) ma végre minden visszatért a régi kerékvágásba. és tényleg, kinevettem azokat, amikből problémák lettek. mert igy utólag már nem is olyan szörnyű semmi. de hát ez igy szokott lenni :) az élet ilyen, ha mindig minden jó lenne, akkor unalmas lenne és nem lenne semmi kihivás. nem tudnánk semminek örülni. és nem becsülnénk meg azt, hogy az a másik velünk van. akkor is ha minden szar, és a madarak se csiripelnek, és még az ég is sötét és felhős. és akkor is ott van, ha ragyogóan süt a nap és minden happy :D és ennél jobb érzés nincs. és sztem ezek az ilyen "hülyeségek" csak azért kellenek az ember életébe, hogy erősebbé tegye a kapcsolatokat és magát az embert is. mert ami nem pusztit el, az megerősit. és az ilyen helyzetekben, amikor nem éppen a legjobb meg a legfényesebb minden, na akkor látod meg azt, hogy ki az, aki tényleg VELED VAN és nem csak akkor kellesz neki, ha szép vagy jó vagy aranyos vagy és minden perfect. hanem akkor is ott van, ha éppen szar napod van, vagy felbasz minden, vagy egyszerűen semmi se kell. akkor is megfogja a kezedet és átölel és veled van. tutijó :) na de visszatérve, szóval minden szuperka :) szeretem és imádom! és boldog vagyok :) igen, az vagyok, nem is kicsit :) boldog vagyok, hogy ilyen aranyos pasim van, hogy szeretem és hogy szeret, hogy vigyáz rám és törődik velem, és én ezt teljes szivvel nem pedig "azért mert te is" adhatom neki vissza :) és hogy rengeteg időt töltünk együtt, mégis szinte semmi probléma nincs (ha van arra adok max 2 órát, és minden happy újra). szóval igenis, van okom boldognak és büszkének lenni, mondjon bárki bármit akar :) büszke vok magamra h ilyen pasim van :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése