2011. március 31., csütörtök

shit shit shiiiiiiiit!!!!!!!

hát most azért úgy kiakadtam. mi az bazdmeg h beszervezik a szünetem? hát kapják be egy az egybe... alig vártam h szünet legyen erre most meg... áhh tökömet :( én picimmel akarok lenni... nem anyámékkal. nem vok én már 5 éves a faszomat! és nem is érdekel. áhh annyira fölbasz az egész! miért néznek még mindig kis szarosnak???? mrs! najó, nem is érdekel, majd megoldom vhogy. de hogy ez igy nem lesz, az nagyon biztos!!! de mostmár más téma, mert....! :@




tegnap találkoztam kisherceggel... érdekes volt. annyira fura... mármint az egész helyzet. meg úgy ő maga is. kár hogy nekem mindig igazam van. de hát... csessze meg. végülis jó volt... rengeteget röhögtünk, hülyéskedtünk. ahhoz képest, hogy az idegeim milyenen voltak tegnap az egész miatt... egész jól alakult :) őszintén, tartottam tőle. mert nem volt mindegy... pont vele találkozni... ilyen helyzetben... és nem is kevés időre. de végülis mondom, jól alakult :) hogy tényleg megváltozott? na erre nem tudok mit mondani. szerintem nem tud megváltozni... és ezt meg is mondtam őszintén a szemébe. és még sok minden mást. és meglepődtem a válaszán... nem ezt vártam tőle. szal valamilyen szinten igaz, hogy változott. deee... de szóval nem is érdekel. én nem haragszom rá, semmi gondom se vele. de elbaszta... és kibaszott velem. akár mit is mondd, igy volt. és ezt viszont elfelejteni nem fogom neki soha! lehet tőlem más, jó, kedves, aranyos. de... de ez már a múlt... és nem kell vele foglalkozni :)
suli... végülis h lekopogjam most egész laza :D hála az istennek... holnap már péntek :)))) holnap lesz egy nagyon kemény ellenörző... biosz... joj, jut is eszembe... lassan kéne menni aludni... holnap d.e tanulás lesz orrba szájba... :/ aztán jövő héten lesz egy mikrosz felelés... és maximum biosz javitás xD meg ami még kell... szal semmi olyan hude komoly... aztán meg praxa 11től :D wáááá :D jólesz, már nagyon várom :) cs történjen már valami... zajoljon az élet... és ne kelljen tanulni xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése