2011. március 15., kedd

valamicske :D

hajjaj... már 2 napon túl vagyunk :) és eddig egész jól sikerültek a dolgok :) már ami a sulit illeti. már csak fizika maradt meg psziho, és akkor jó lesz és happy leszek. kémiával meg nemtom mi lesz :S majd lesz vmi :) de épp ma nézegettem, hogy egyelőre holnappal és a kémiával túl is vagyunk a nehezén :D legalább is ami a kötelezőt illeti. ez most igy besóóóóóz :D szal mégse olyan szar a helyzet, mint gondoltam :D na de ennyit suliról :D
éééés ismételten felcsaptam pszihiáternek xD komolyan gondolkodom rajta, hogy anyu nyomdokaira lépek :) annyira bejön ez a dolog. és egész jól is megy sztem :) jó érzés, hogy tudok segiteni az embereknek, hogy biznak bennem és elmondják a gondjaikat, bajaikat :) és rájöttem, hogy nagyon bölcs lettem mostanában :D nemtom mi lelt, jó hatással van vmi rám :D szóval ezen a téren is minden oké :) és én bizom bennetek, sikerülni fog ;)
más: van vmi, ami kicsit idegesit meg zavar. illetve több dolog is. végülis még nem fogalmaztam meg őket, mivel még nem emelkedtek gonddá. és remélem nem is fognak. na de majd meglátjuk :) cs legyen minden oké :)
hát ez a mai bejyegzés igy minden csinálás mellett egész kicsike lett :D de legalább lett, tessék megbecsülni :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése