2011. március 2., szerda

kiváncsi vok, mi lesz ebből... :/

még 10 óra sincs. én már azt se tudom, hol a fejem. annyi dolgom van, de igazán semmihez nincs kedvem se türelmem. de lassan suliba is kéne már készülni. sehogy nem állok semmivel. KMV-hez is hozzá kéne fogni. én alig tudom a szemeimet nyitva tartani. a 2. kávé után SE :S nemtom mi lett velem, v mi jött a kicsi agyamba, de olyan érzésem van, hogy nekem minden menni fog, mindenre képes vagyok. és meg is próbálok mindent. jesszusom, nem lesz ez igy jó. már pár napja alig alszok. és még csak most jön a neheze :S szóval vagy azokban lesz gáz, amihez hozzáfogtam (amit kétlek) vagy pedig a szervezetem fogja beadni a kulcsot (ami valószinűbb nálam). hogy miért nem veszek akkor vissza egy kicsit magamból? hát erre én se tudom a választ. kiváncsi vagyok, mekkora az erőbiró képességem. aztán meg majd lesz vmi, sehogy még sose volt. hátha meg fogja érni, hátha jó lesz :) eddig egészen pozitiv, azt leszámitva, hogy már azt se tudom, hogy mihez hogy fogjak hozzá, meg mit mikor csináljak. túlhajtom magam, de nagyon. és még ha 12 és 27re kedobják azt amit tervezek, akkor bekakilok xD semmibaj, csak kitartás :D menni fog :) (ezt hajtogatom magamnak lassan egy hete) valamit fel kell majd adnom ezek közül... mert ez igy egyszerre a 3 dolog nem fog müködni. hisztit kapott az agyam most xD na megyek, mert a blogirásból nem sok hasznom van, azon kivül, hogy kicsapom a hisztit, ti meg itt olvassátok és röhögtök rajtam h milyen nyomott vagyok :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése