2011. március 14., hétfő

Csak azé a boldogság, csak az az élet nyertese, aki adja magát, feltétel nélkül, igazán.


"soha ne bizz meg senkibe teljesen" hányszor hallottam ma ezt, hányan elmondták már. oké oké. de bizalom nélkül mit ér az élet? ha nem bizol meg abban, akivel élsz, aki az életed másik felét jelenti, akkor az úgy semmi. gyanakvás, idegeskedés. igy meg mit ér az egész? ha szeretsz valakit, meg is tudsz benne bizni. és ha kiérdemli a bizalmadat, akkor meg már minek azon gondolkozni, hogy kár volt e?! egyszer élünk. egyszer kell tudnunk, mit akarunk, de akkor nagyon biztosan. és meg nagyon jól tudom, mit is akarok. illetve hogy kit. és bizok benne. már annyi ember megkapta a bizalmamat, annyian el is játszották. akkor miért ne biznék meg abban teljesen, aki úgy érzem megérdemli?! talán csalódok benne, mert persze az is benne van a pakliban. de ha az ember óvja magát folyton a csalódéstól meg a fájdalomtól, akkor az milyen élet? nem arról van szó, hogy akkor most legyünk szadisták v vmi! szó sincs róla! legyen ember, akiben megbizol teljesen. akire az életed is rábiznád. kevés de legyen! és ha mégse ugy alakul a dolog, akkor te legalább azt mondhatod, hogy mindent megtettél!
 neki meg mit tudok mondani? meg kell hallgatnom, meg nem vádolhatom én is. de nem értek vele egyet. nem értem, hogy mit hisztizik, egyáltalán nincs rá oka. nem hogy örülne, hogy ennyit kap, még neki áll feljebb. én szétcsapnám, az tuti. de persze nekem nem az a dolgom. és közöm sincs hozzá. de tényleg, összekaphatná már magát, mert ez igy nem lesz jó. ö nem volt ilyen. jobb példát is találhatott volna magának azért. nem értem mit akar kezdeni igy magával, ha ilyen... és elég nehéz ezt végignézni :S
suli: hát a mai napon túl vagyunk. kémia felelésböl nem lett semmise. de örülnék, ha csütörtökön irnánk azt a szart, mivel csütörtökön nem sulizunk kengurumatek miatt :D holnap kéne felelni pszihoból, de sztem inkább fizikázni fogok egész álló kibebaszott délelött :S de annyira semmi kedvem az egészhez, úgy elvette a tanárnö a kedvem töle... na de mind1. és akk csütörtökön lesz idö pszihora. és akk ez a hét is kész, mivel pénteken cs psziho ell és szevasz :) szóval fogjátok a csipiszt, hihetetlenül várom már a szombatot. de ha belegondolok, hogy mi áll még elöttem... :( na de megcsinálom :) és akk szombaton ünneplünk :) na de visszatérve: mai nap egész jól sikerült :) farma 5 lett, angol szintén :D szóval ezekröl le is van a gond ;) aztán még 3 nap ééééés kééééész :D lenne már szombat, hjaj :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése