2011. március 21., hétfő

Miért állsz itt újra, talán nincs lóvé az útra? Vagy kidobott az élet, most meg nincs ki hozzád nyúlna?

nem értem még mindig. nem érzi, hogy mennyire elbaszta a kanyart? mit nem ért ezen? mit akar tőlem? nem hiszem el... nem jó ez igy. tudom mit akarok. tudom, hogy őt most már nem akarom. tudom h kibaszott velünk, tudom, hogy milyen volt. azt is tudom, hogy miket mondd rólam most... meg miket mondott... és oké, én ezt mind elhiszem. és sajnálom, hogy igy érzi, ha ez igaz. ha nem akkor ez van, nem nekem hazudik. de elbaszta... nem kicsit! és mikor 2x összejöttünk én mondtam, hogy ez az UTOLSÓ esély... eljátszotta. nem tudom, most még mit akar. de szétbassza az idegeimet mostmár. nem ugy hogy ideges vok v vmi... cs egyszerűen nem mind1. nem keveset jelentett ő nekem... nem kevés napot órát könnyet pazaroltam el rá. nem monom azt, hogy hidegen hagy. mert azért nem. sztem ez érthető. de tudom, hogy tőle semmit nem akarok. sajnálom... de most ez van!

ez a mai nap amúgy elég szar. nem tudom, hogy miért de valami nincs meg amit akarok. nem tudom mi. nem értem magam. de vmi nincs. mintha vmit nem kapnék meg. és akarom tudni, hogy mit. és rajta vok h rájöjjek. de nemtom :S olyan érzésem volt ma, mint vmi kis sündisznónak. ne érj hozzám, mert szúrok. szóval elég lelki kátyús vok most xD de majd megoldom. pér ember kelleni fog hozzá... meglátjuk, hogy mi lesz :) nem tudom. addig meg ilyen kis süni leszek... más megoldás nincs. nemtom mi van... de ne legyen :/most szeretnék mégvmit irni... de inkább nem! kevés az idő... és azt át kell gondolni. szal nem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése