2011. március 11., péntek

papapapapapapa xD


most van az, hogy kikapcs mindent és nem figyelsz semmire szépen :D szóval ahhoz képest, hogy akivel speckó egy levegőt szivok, azok közül tiszta szivből utál mindenki, egész jól vok xD hogy mi bajuk velem? fogalmam nincs... de annyira hidegen hagy, hogy az már hihetetlen :D új életfelfogásom, alias "leszarom" nem engedi, hogy ilyenen stresszeljem magam :D szal de oda se neki, lesz ez még igy se :) "kedvenc" tanárnőm is fölbaszott... basszus, fél pont?! mrs! de ez már nem az eslő eset... -.-" na de az se érdekel... lesz ez is még igy se :) meg a másik tripp, hogy mindig mire azt hinném hogy ajde, még csak ezt a hetet kell kibirni, aztán a következő laza lesz, hát hét végére megint minden szar összejön. jövő hét: kémia, magyar, angol, mikrosz, maybe fizika, psziho... pfff :S belegondolni is rossz xD semmi baj, megcsináljuk :D leszarom ugyebár xD KMV is sikerült, múlt hetet is kibirtam, ezt is ki fogom birni :D muhahah :D ki mondta hogy könnyű lesz? de hát a hülye fejem ugyis szereti a kihivásokat :P (na de mostmár elég lenne belőle)

na de azért zuracskámmal kapcsolatba is kaptam ma hideget meleget. ami a meleget illeti, az arról szólt, hogy gyönyörűkék vagyunk együtt :) meg kaptunk elismerést, hogy igy birjuk együtt meg hogy nem unjuk egymást meg hogy nagyon kockázatos, amit vállaltunk igy magunkra, ami a kapcsolatot illeti, és mégis milyen jól müködik meg stb stb. hát amilyen mankik vagyunk... "sziveeeem'" erre bazdmeg már repülök xD istenem, idióták vagyunk :D de szuper igy együtt :) ami a hideget illeti, az a szokásos. hogy mindig csak körlötte forog minden. hát basszus, még szép. mit várnak? ő legalább sose basz le. sose üvölt rám, hogy milyen "hülyegyerek" vagyok, és idióta, és lusta. és tudom, hogy olyannak szeret amilyen vagyok :) és még annyi mindent sorolhatnék fel :) szóval ezért van az, hogy csak ő ő és ő :) és szerintem ezen nincs mit nem érteni. és nagyon nem izgat, hogy kinek mi a véleménye rólunk, vagy a kapcsolatunkról. az életem az enyém. én fogom leélni, én alakitom. és azt is én döntöm el, hogy kinek, minek és milyen szerepet szánok benne hosszú távon. és nekem ez a mi kapcsolatunk bejön. szerintem pontosan igy jó, ahogy van. müködik és szerintem működni is fog a dolog jó sokáig. mert miért ne? és nem érdekelnek a kritikák. ő az enyém. ez a mienk :) és amig nekünk jó, addig szarunk mindenkire :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése