2011. június 29., szerda

Mindenkinek megvan a maga időgépe. Ami a múltba röpít, az az emlék, s ami a jövőbe visz, az az álom.



nosztalgiáztam :) igy elkapott vmi, és belegondoltam ebbe az elmúlt 8-9 hónapba, ami körülötte forog. mint vmi film, úgy pörgött le minden előttem :) és annyira jó érzés. olyan furi belegondolni, hogy még egy éve se arról álmodoztam, hogy bárcsak az enyém lenne és én boldoggá akarom tenni meg annyira érzetem, hogy ő kell, és nem engedhetem el. bárki bármit mondott, nem érdekelt, akkor se kellett más :) és rohadtul jól döntöttem :) mostmár ő a mindenem :) és tudom, érzem, hogy én is rengeteget jelentek neki :) és tényleg, ha legalább fele olyan boldog mint én, akkor el is értem, hogy boldoggá tegyem :) annyira imádom, annyira édes :) annyi minden köt minket össze :) istenem, sose fogom elfelejteni azt, amikor először mentem hozzá :) azt az estét :) életem legszebb estéje volt, a legtökéletesebb :) amikor végre éreztem, hogy az enyém :) és ott vagyok ahol lennem kell : az Ő karjaiban :) a legistenibb érzés volt :) azért a pillanatért megérte élni, az tutifix :) meg amiket utána irt :) áááá :) akkor éreztem először azt, hogy a valóság sokkal szebb, mint amit az álmom valaha is nyújtott nekem :) nem, ezt nem tudom leirni :) ilyen többet az életbe nem lesz :/ de azóta minden percem az övé :) ez másmilyen boldogság :) ez olyan, amit sose akarok, hogy elmúljon :) mert tudom, hogy 1000000000 év múlva is tudni fogom szeretni, mert annyira nekem való :) nála jobbat elképzelni se tudnék, és nem is akarok. sose adom őt senkinek! és lassan mindenki beletörődik, hogy ez vmi egészen más :) és az is marad, érzem. én tudom, hogy a szivemben már megvolt a tüzijáték, és azóta minden nap ünnepelek :D (aki ismeri az idézetet az tudja miről van szó, aki nem az kérdezze :D) szóval nagyon boldog vok :) nagyooooooooon :D és te jó ég, ma is mennyit nevettünk :D na meg az a videó meg a képek :D meg a pince xD mi se vagyunk komplettek :D de legalább nem unatkozunk :D rinyáltam, hogy uncsi, meg nem fog smemi történni igy... hát azt hiszem, a mai napra nem panaszkodthatok :D cs maradjon is igy :) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése