2011. június 9., csütörtök

...szeretni bolondulásig :P ♥

ez a nap a hülyéké :D jó értelemben is és rosszban is :D szóval elősre szedem a rosszat. utálom az osztályom. ez tény. annyira kétszinű irigy banda, hogy az hihetetlen. mindenki azt néza, hogy a másiknak nehogy véletlenül is jó legyen. mintha nem is osztály lennénk hanem vmi tök idegen ember akik egymás családját leölték. szal szar az egész. és még két év... ajjoj :S kicsit többet vártam a középsulis osztályomtól. hatalmas csalódás az egész. oké vannak emberek akiket birok. de az osztály nagy részét nem. kis szivárványok mind, nagy pofával :@ mondjuk az osztálykirándulást csak azért várom mert Picimmel lehetek és mert oda azok az emberek jönnek reményem szerint akiket birok. bár már most van egy olyan dolog, amiben nem vagyok iztos hogy jó ötlet. de én nem szólok semmit...

na de a vidámabb része :D wáááá picimmel mennyit nevettünk ma :D te jóóóó ég :D az a buszállomásra menéses út se volt semmi :D na akkor 3ra xD ááá mennyire jó volt :D meg aztán a webcamozás :D wááá :D mennyit nevettem :D annyira jó vele, annyira szeretem :) akár mit csinálunk az csak jó lehet :D van pár képem :Payért tök ügzeskék vagzunk, nemde? :D imáááádom ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése