2011. június 23., csütörtök

lassan minden más lesz :)

és mostmár hivatalosan is szünet van :D annyiraaaajóóóóó :D és elhatároztam, hogy ennek örömére átprogramozom az életem: semmi idegeskedés :D szarok mindenre ugy magyarul. nem azt jelenti hogy bármit vagy bárkit is el fogok hanyagolni. de attól még, hogy nem vagyok egyedülálló, lehet olyan nyaram mint a tavalyi :D ha nem jobb :D és én remélem, hogy picimmel együtt csinálunk egy nagyon szuper nyarat :) én bizom benne :D és remélem mostmár minden veszekednivalót leveszekedtünk és nem lesz több hülyeség a nyárra (ugyis lesz cs ne ilyen sok :) ) ugyhogy innentől kedve csak a lazulásnak, a filmeknek, a haveroknak és pici szerelmemnek élek :D ja és át fogok szokni arra, hogy ne nap közepén irjak blogot, mert akkor mindig az előző napról mesélek az meg nem buli :D ugyhogy ma még lesz egy blog :)
de... tegnap voltunk a tavon Ciccemmel :D uff de jó volt :D ahhoz képes, milyen rosszul voltam az elejébe tök jó lett :) ma is megyünk Pindúrommal süttetni a hasunkat, holnap meg picizosztállyal kampolunk ki a természetbe :D uuuu devárommár :D akkor fogom igazán felfogni, hogy szünet van :D vis igazából már 2 hete szünetet érzek, de szarni rá :D mostmár az van, tuti az :D
azon meg, hogy nyáron vége lesz, eddig tökre idegeskedtem. vis nem cs nem volt jó belegondolni. de mostmár ugy érzem h semmi alapja. hülyék lennék ha eldobnánk a másikat. ugyis mindent megtudunk oldani. kicsit lehül a fejünmk akkor meg dúl a láv tovább. szal nem tom mit balhézunk, de lényeg, hogy nem engedem a hülye fejét sehova! :D és remélem sok szép közös élményünk lesz a nyáron: búcsú, szeged, tz, tó :D és még sok sok sok minden :) nagyon szeretem :) nagyoooooon :) teljes pici szivemből :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése