2011. június 27., hétfő

i hate fucking people!!!

elég semmilyen volt  ez a mai nap. olyan nem csináltam semmi maradandót :D és az már akkor fos nap :S meg még itt egyeskék kötekedtek is velem. ilyen szar vok olyan szar vok... istenem, ez van. én ilyen voltam ilyen leszek. aki akar elfogad igy, aki meg nem az meg igy járt. sajnálom nagyon. én nem vagyok se Jézus Krisztus se vmi szent, hogy más szar legyen velem, én meg csak vigyorogjak és azt mondjam, hogy nem baj. ha én meg teszek vmit, akkor elvárom ezt mástól is. és nem izgat, hogy ki mit mondd... én ilyen vagyok. és nem is leszek másmilyen. boccs. na de talán majd a holnap jobb lesz. bár a ma mindig jobb mert azon már túl vagyunk :/ igazából nem erről akartam irni. de most nincs ihletem a másikhoz. elment a kedvem. megyek inkább aludni. szánalmas emberek. pfúj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése