2011. június 15., szerda

Igaz szerelem megkockáztatni, hogy nem lesz "boldogan éltek, míg meg nem haltok", az igaz szerelem megfogni a férfi kezét, aki annak szeret, aki vagy, és azt mondani: nem félek hinni benned. Egy ilyen szerelem mindent túlél.


kicsit azért csalódtam. v meglepődtem. v nem is tudom. kicsit rosszul esett. najó. nagyon rosszul esett. nem éppen ezt vártam tőle. nem mondom neki. nem mondtam. nem is fogom. de rosszul esett. és még az volt a kérdés, hogy mi bajom?! és akkor most hogy mondjam meg? szal inkább hallgattam. és akkor most ez van. már 1x eljátszottuk ugyanezt. nemtudom akkor ki mondta, de nekem nem tünt akkor fel. most annál is jobban. nem akarok erről konkrétan beszélni. talán senkivel. tökre hülyén hangzik. de mi van ha igazam van? :S :( na de hát mind1. kicsit most megféltem. na de majd lesz vmi.
picim. óje :D holnap ünnepnap :D holnapután ünneplünk :D szombaton remélem vmi izgis dolgot fogok müvelni :D v punnyadok itthon, mivel azért húzós lesz a következő egy hét :S még 4 nap suli. péntektől vasárnapig nem tervezek 6-8 óra alvásnál többet. aztán meg jó lenne betervezni egy szegedet. aztán gombos búcsú. tz. ááááá :D és ennek a legtöbbje Vele :) azt hiszem jó lesz :D vááárooooom már :)
húúúúúúbazdmeg :D szinkitünő leszek :D ó tejó ég :D OMG :D wuuuuu :D najó, még múlik olyanon h töri meg magyar meg patosz meg farma... de a neheze megvan :D méghozza fizika és psziho is 5el :D és áááááá :D annyiranagyonörülök, hogy az hihetetlen :D na de még ma holnap hétfőn le lesz ez a kicsi is és akkor pénteken duplán ünneplünk : 7 hónap és 5,00 :D (na most kicsit irritált egy pillanatra ez a 2 szám xD) szóval igy :D azt hiszem mégiscsak megérte ez a sok kinlódás 10 hónapon keresztül :D áááá tökre örülök :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése