2011. június 10., péntek

Sose mondd azt: "Szeress engem!" Mit érsz vele? Isten is hiába mondta.

basszus... érdekes volt a tegnap estém. 3 óra sirás és 5 óra alvás xD szép átlag. ugy is éreztem ma magam kb mint a mosott kaki. egyrészt mert totál összevissza éreztem magam. egyik percben jó volt minden. aztán megint rámjött az, hogy miért? :( minek? :( szal érdekes volt... aztán végülis minden jól alakult, ami ezt a témát illeti. de azért azt amit tegnap este éreztem nem fogom elfelejteni. de igyexem mellőzni ezt az egész témát :)
a másik dolog... kezdem szarul érezni magam. és kezdem azt érezni amit tegnap. néha ugy érzem, hogy csak én akarom ezt az egészet. és mintha természetes lenne, hogy én mellette vok. én soha nem felejtem el. én mindig tudok rá időt találni. nem arról van szó, hogy sokat akarok. csak úgy érzem, hogy amit én megteszek, azt elvárom viszont. ahogy neki is jól esik, nekem is jól esne. mégis kevésszer érzem azt, hogy nem azért mert muszáj. de az a baj, hogy semmit nem tudok tenni ez az egész ellen. mert hiába érzem ezt. kimondva hülyeségnek hangzik. sőt, leirva is. és hiába mondom el, úgyse történik semmi változás. lehet, hogy túl sokat filózok ezen az egészen. v én viszem túlzásba. de majd állitunk egy kicsit ezen az egészen, mert ez igy nem egészen okés. na de hanyagolom egyelőre a témát. majd kialakul vmi. sehogy még sose volt :) :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése