2011. június 12., vasárnap

Olyasvalakit akarok, aki bízik bennem, és feltétel nélkül elfogad. Aki mindennel együtt szeret, beleértve a sötét és önző oldalamat is.



wáááá mennyire jó volt a tegnap este :) életem egyik legjobb estéje volt, ebben biztos vagyok. legjobb és legkülönlegesebb :) nem nagyon tudok erről mást irni. percről percre és napról napra jobban szeretem azt a lökött fejét :) és remélem mostmár megint visszaállunk abba az állapotba h cs néha néha veszekszünk, mert azért ez tényleg sok volt. de csak a tegnap estére kell gondolni, és akkor tiszta szupi az egész. lehet, hogy kifáradtam, 11 órát aludtam utána :D de megérte, abban biztos vagyok :) olyan jó volt csak ugy feküdni együtt... hallgatni ahogy a kicsi szive dobog. és már majdnem leradtak a szemeim de akkor se tudtam becsukni egy percre se :D olyan éééédes :) ááá nekem van a világon a legjobb legmindenebb pasim :) és igen, még egy picit félek a nyártól... a szünettől. de sztem meg tudjuk oldani. mindig mindenre találunk olyan megoldást, hogy mind2nek jó legyen :) akkor erre is fogunk :)
suli... na még egy nagyon pici :D el se hiszem, hogy mindjárt itt a nyár :D de ma már elkezdődött a következő hétvégém tervezése... ami már szinte nyári szünet. nem, felfoghatatlan :D de azért félek a következő héttől :S elég sok minden fog eldőlni... és mostmár nagyon szeretnék túl lenni rajta. és pont az ellenkezőjét érzem, mint tavaly. egyszerűen akkor semmi erőm nem volt tanulni már. most annyi a különbség, hogy kedvem nincs mert mindig máshol járnak a gondolataim. de vhogy tanulok mint az állat. mostmár azt akarom, hogy 5,00 legyek.. és a többit leszarom... csak akkor lehet jó nyaram. és nyugodt nyaram. ugyhogy asszem belehasitottam a dolgok közepébe... ami a jövő héten még vár rám: patológia, pszihó, töri, magyar, fizika(mert ugyse lesz 5 v 4 xD). a többivel sztem, remélem nem lesz gondom. cs ezeken is azért nem ártana már túllenni. na de kibirjuk ezt a 9 sulinapot már :D aztán meg jön a nyár, már másnap buli lesz :D cs még azt is el kéne kezdeni szervezni. na de az is meglesz :)
és Ciccemnek is teljesitem a kivánságát, és megyünk együtt partyzni pénteken :P remélem jóóóó lesz :D pfú te jó ég, egy éve ilyenkor röhögtem azon, hogy ááá majd én meg őőő pfff... xD most meg el se tudnám képzelni anélkül egy napomat, hogy ne meséljek el neki mindent. a sors iróniája :D de azért ezért a poénért nagyon hálás vagyok a sorsnak :) és naaaagyon várom már a pénteket :D

Köszönöm, hogy számithatok rád ;) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése