2011. július 2., szombat

pfúúúú picit lemaradtam ám azért én is a bloggal xD mindig nekifogtam cs nem lett belőle semmi :D szóval a csütörtököm nagyon nyüzsgős napom volt. reggel mentem bizonyitványosztásra. onnan rögtön Mórahalomra letenni az állampolgársági esküt v mi a tököm a neve xD lényeg h letettük és mostmár 2 országba rontom a levegőt xD tiszta muri. na de ennek örömére el is határoztam, hogy Mórahalomra akarok költözni. olyan szép :) kis cuki helység :D szóval minden nap férreteszek 2 dinárt, hogy 10 év múlva legyen egy házra pénzem :P aztán még haza se értünk jött Picim hozzám :D áááá mennyire jó volt :D cs ne lett volna olyan meleg xD de akk is, tuti volt :P imádom a kis lükét :D este meg vágtattunk Gombosra, én hajtottam :D tiszta pro vok már :D élve ideértünk... aztán meg olyan szar érzésem lett :( úgy hiányzott picim, akár hova mentem, ő jutott eszembe... uff... rég éreztem már ilyet :/ aztán dumáltunk meg minden tiszta fasza :D éééés jún 28.án éjszaka óta nem veszekedtünk :D rekord :P jó döntés volt az a vasárnapi, nagyon jó :)
péntek.. egy nagy rakás szar volt. reggel mindenki azzal kezdte h orditott rám mint a hülye. mindennek én voltam az oka. de már megszoktam, itt sajna nem várhatok mást. de évente egyszer kibirom... :) aztán a nap jó része unokatesóimnál telt :D milyen dilibogyók, jót nevettem rajtuk :D szeretem őket, nagyon :) még jó h nem beszélünk ki mindenkit xD de hát annyi baj legyen :P aztán anyuval meg mamával voltunk sétálni. mennyit nevettünk anyuval xD nagyon dili tud lenni azért xD találkoztam keresztmamimmal is... pfú... hát nem láttam vagy 1000 éve.. most se sokáig... szal extra.
ma szombat van. elég fos idő. sok terv xD amiből nemtom h mi lesz meg mi nem :S de majd meglátjuk. holnap vasárnap. áááá :S picit azért ideges vok. na de majd meglátjuk mi lesz ja és holnap megyek hazaaaaa :D alig várom már :D hétfőn meg picimezek :D egyszer v kétszer, azt majd még megálmodom :D na kb ennyi :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése