2011. június 8., szerda

Szeretünk szerelmesek lenni, nem csupán azért, mert ilyenkor könnyebb boldognak érezni magunkat, hanem azért is, mert boldogtalannak lenni is nehezebb.

és milyen igaz :) pfú, elvagyok mint a befőtt. semmi se tud érdekelni ugy tartósan. mármint semmi, ami rossz. ma megirtuk a fizikát. nem hinném, hogy úgy sikerült ahogy akartam, mivel kevés volt az idő :/ de hát nem is izgat, fő, hogy túl vagyunk rajta. holnap farmát irunk. elméletileg tudom. de az sem érdekel. mostmár csak az érdekel, hogy legyen nyár, és hogy nyáron minden oké legyen. szinte legtöbbet ezen filózok. hogy mi lesz, hogy lesz?! én nem akarom őt elvesziteni megint. lehet, hogy nem is fogom. remélem, nagyon remélem. de mi lesz ha igen? uff nem is akarok belegondolni :( annyira szeretem azt a hülye fejét, annyira jó, hogy velem van, hogy semmi más nem tud érdekelni, csak hogy vele jó legyen minden. lehet, hogy nem igy kéne felfognom ezt az egészet... vagy hogy korai még. de én nem érzem úgy, hogy korai lenne. inkább azt érzem, hogy nekem ez igy pont jó. és semmi esetre sem szeretnék semmi komolyabb problémát. a viták meg kellenek, egy kapcsolat sincs problémák nélkül. bár én ezeket azért ritkán mondanám problémának. ezek inkább a hülyeség és makacsság netovábbjai :D szóval gond egy szál se :) és annyira jó lenne ha ez igy maradna. és ha a terveink összejönnének nyárra. főleg az első számú legközelebbi tervünk :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése