2011. június 3., péntek

"Egy napon észrevettem, hogy szeretem. Miért? A kérdés érdekelt, mert ostoba volt, s a tetejébe megválaszolhatatlan. Iparkodtam felelni a kérdésre. Így feleltem: szeretem... másképp, mint a többit, másképp, mint mindenkit előtte... Valami van benne, ami számomra elmondhatatlanul ismerős. Mintha egyszer már együtt lettünk volna kígyók és Luciferek között, nagyon régen, a Paradicsomban."

érezted már valaha, hogy valaki mellett annyira biztonságban vagy, mintha mindig is ott lettél volna a karjai között, születésedtől fogva? hogy simán az mersz lenni, aki vagy, mert tudod, hogy ő akkor is szeret? hogy nem tudsz rá haragudni, mert tudod, hogy sokkal jobb vele, mint nélküle lenne? hogy akkor is szereted, amikor kicsit idegesitő, amikor épp nem a csúcsformájában van? hogy nem adnád oda még a veszekedéssel töltött perceiteket sem egy olyan óráért, amiben mással vagy boldogan?! mert én vhogy nagyon ilyen feelingbe vok. és áááá annyira jó tudni, hogy valahol a nagy világban valaki szive értem dobog :$ és szeretem, és jó vele, és boldog vagyok vele! és 7 hónap után is meg tudja bizseregtetni a tekintetével, az érintésével, a mondataival a szivemet :) mintha csak tegnap lett volna november 16-a. sose tudnám megunni őt :) ebben biztos vagyok. és el tudom képzelni, hogy 5-10-20 év múlva is vele legyek. és amikor ma az oszi elkezdte azokat mondani, hogy a szerelem igenis örökké tart. akár a siron túl is. akár akkor is ha a másik nincs. milyen igaz :) ha egyszer valakinek odaadod a szived, magadat, az életed, attól sose fogsz tudni elválni többet. vagyis elválhatsz, de utána üres leszel. és hogy tudod megint azt mondani valakinek, hogy te vagy a mindenem az életem... amikor az életed az a másik ember aki messze jár már. nem hiszek abban, hogy egy életben csak egyszer lehetünk szerelmesek. de igenis egyszer találod meg az igazit. és azt érezned kell. mert más mint a többi. mert olyan mint te és mégis annyira más :) mert ha belegondolsz abba, hogy ő ne legyen veled, akkor üresnek érzed az életed. mintha már nem lenne értelme semminek. és szerintem ezt az életben egyszer érezheted. egyvalaki iránt. és az egy életre szól. de sok sok békát kell megcsókolnod, amig megtalálod a herceged :/ de amikor megtalálod, annál jobb és szedd érzés nincs ;) és ez az érzés megmarad örökre, ebben biztos vagyok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése