2011. június 13., hétfő

Ez a szerelem, és nem is keresem, hisz megtaláltam benned úgy érzem. :$

az életem egyik nagy kérdése: min tud veszekedni két ember, akik egymásért élnek? vagyis mi értelme van? hát ugyis az egyik pukkadozva enged a másiknak... szóval annyira tökéltesen felesleges :) de persze azért sajna mi is üzzük picimmel ezt a sportot :S de mostmár oda érkeztünk h naponta 50x összekapunk és 5 perc alatt semmi baj sincs már :) ez olyan házaspáros xD tipikus :D na de nembaj, sztem belefér :) az a lényeg hogy szeretjük egymást és ez elég is :) mi kell ennél több? amig szereted a másikat ugyse lehet semmi baj :) persze amig ez kölcsönös. ha meg nem, akkor meg már épp mind1. de azért ma igy hazafele gondolkoztam. és amikor igy belegondoltam, hogy most tényleg, mi lenne ha itt és most vége lenne ennek az egésznek... uff :( nem akarok többet ezen gondolkozni. nagyon szeretem őt. és tényleg, nagyon fontos része az életemnek. több mindent tud lassan róla, mint bárki más. ő az első, akinek elmondom ami történik velem. és ez igy kölcsönös is. és tudom, hogy tényleg olyannak szeret, amilyen vagyok :) és ez annyira jó. és inkább vitázok vele egész nap, és ráhagyom 1000x még ha kell. még ha nincs igaza akkor is :D csak legyen velem és szeressen és tudjam, hogy van kihez hazatérnem. és ennél jobb érzés sztem nem is kell. tudom, hogy nélküle már nem lenne olyan semmi, mint amilyen most. kinek irnék reggel először? és kivel beszélnél utóljára kómásan éjszaka? kit nyúznék suli után? kivel röhögnék hülyeségeken? kit hivnék fel hogy : UTÁÁÁÁÁLOOOOM A SULIIIIIIIT :@? kit érdekelne, hogy mi bajom? áááá :') nem, nem adom soha senkinek őt! vele minden tökéletes :) még a legrosszab pillanat is szép, ha ő fogja a kezem :) ♥ :')))))
na egy kicsi (tényleg kicsi xD) más: suli: ufff 8 nap :D majdcsak kibirjuk mostmár :D holnap elég izgi lesz. szal fogjátok a csipiszt nekem :D
más: nem értem mi a tökömért jó az az embereknek, ha másnak rossz? miééééért? milyen barát az, aki azt mondja a másiknak, hogy haggy ott valakit, akivel boldog vagy, csak azért hogy nekem jó legyen? hééé emberek! álljunk már meg egy pillanatra! azért kicsit magukba kéne szállni egyeseknek. nem lehet mindig mindenki az övék... és ha már olyannak a számlájára mondasz le valakiről, akit szeretsz, akkor mindenki jó jár. mert sztem nincs jobb érzés annál, hogy azt akit szeretsz boldognak lásd. szal kuss mostmár :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése