2011. június 18., szombat

kicsi minden...! :)

nem is tudom mivel kezdeni :D talán a legjobbal: lassan itt a nyári szünet :D annyira még egy pici h az hihetetlen. és pont amennyire hihetetlen annyira félek tőle. napról napra jobban.félek, hogy mit fog hozni számomra és számunkra. de ezt már annyiszor leirtam, hogy már unalmas lesz. szóval majd kiderül hogy meg mi lesz nyáron :) sajnos ha a rendszert vesszük akkor ez egy szer nyár kell, hogy legyen. de megpróbálok tenni ellene :) remélem sikerrel.
tegnap este: jó volt. nagyon nem az én világom ez az egész, de ahhoz képest jól éreztem magam. picim kis lehetetlen, de azért ő is élve maradt :) sztem nagyobb ügy lett csinálva az egészből mint amekkora igazából volt, de ez az én exprivát véleményem. én is bekakkantottam volna biztos, csak na... mind1 :D lényeg hogy egész jó volt :) csak utálom, hogy ma egész nap nyomott leszek. ugyhogy részemről már az estét várom, hogy megint alhassak.
estére: jön Nikiiii :) tejóég de rég láttam azt a nőszemélyt :) várom már, tuti lesz téma :) a másik programból ugy fest semmi se lesz. na de majd....
holnap: nagyon nagyon és nagyon várom :D áááá remélem nagyon jó lesz :D nem, tuti nagyon jó lesz :D cs múljon már el ez a mai nap :D és akkor holnap egész nap éjdeskémmel :) áááá *.* múljon már az időőőőő :D
picim: ház izé...jó volt vele tegnap este. nagyon jó. nagyon szeretem. de azért csalódtam benne egy picit. lehet hogy nem is picit. szépen megkértem hogy NE! 2x is. megigérte hogy nem. és mégis. most tényleg, igy higgyek neki? igy bizzak benne? nagyon szarul esett és esik. nem hiába mondtam neki. de persze ő rohadtul leszarja amit én mondok neki. mert miért is ne? :/ ugy látszik kettőnk közül csak én vok az, akit érdekel, hogy mit mondd a másik... :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése