2011. június 26., vasárnap

Reméltem, ha rám néz majd, Lesz szavam, hogy elmondjam, Ki is lettem, mióta ő van.

ezzel csak az a bibi, hogy ha rámnéz legtöbb esetben azt is elfelejtem, hogy ki vagyok, nem hogy elmondjam mennyire szeretem. hogy lehet valakinek ilyen szép szeme... és főleg hogy lehet vele ilyen édescukisan nézni *.* annyira szeretem a szemeit, a mosolyát és a hangját... még amikor idegesitően felébreszt az sem idegesitő :) nagy édescukis szemek mindenért kárpótolnak :) (úúú de nem lesz ennek értelme, de lesz*rom :D jó érzés igy ellenni) nekem van a világon a legédesebb pasim :) sose szerettem még senkit ennyire, sose :) bár tudom, néha nem úgy tűnik, de én igyekszem :/ és ha hülye vagyok, megpróbálom 1000xes szeretettel kárpótolni :) tudom, hogy nem lehet, mert én is érzem az ilyet néha. de mégis mennyire jó ha átölel *.* meg a pici cuki puszik :) annyira üres lenne enélkül az életem, annyira jó, hogy ő nem olyan dilinyó mint én, és leállit ha hülyeséget akarok csinálni :) annyira annyira de annyira leirhatatlanul imádom :) tuti nekem van a legédesebb pasim, a legjobb, a legszeretnivalóbb az egész világon :) és soha nem adom senkinek, mi lenne velem nélküle? :( ki szeretne engem? :( kivel röhögnénk mások hülyeségén? kit szeretnék én a világon a legjobban? kivel lennék én a legboldogabb? kiért?! :( úgy szeretem, de úúúúgy :) és h mennyire hangzik komolyan az, hogy vele akarom leélni a kicsi életem, azt nemtom, de igy érzem. és tudom, hogy akármi is lesz, akár hogy is lesz, nekünk együtt kell lenni :) ugyis egymás mellett fogunk kikötni. ilyen dolognak nem lehet vége :) úgyse találnék jobbat. ha meg találnék, hát kinek kell valaki, aki nem Lóri? :$ annyit tudnék még irni... de még akkor se lennék ott, hogy leirjam, mit is érzek igazából :) nem is lehet leirni, ezt érezni kell. és éreztetni fogom, igérem Neked!
azt hiszem szerelmes vagyok, de k*rvára :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése