2011. június 26., vasárnap

tóparti party :D

hát túl vagyunk ezen is :D megvolt a sátprpzás. őszintén, én jobbra számitottam. talán ha az idő nem ilyen lett volna... de végülis az osztály se vmi túl összetartó, szóval azért jó, hogy ennyire is összejött a dolog :D azért voltak szép pillanatok :D az éjjeli fürdőzés, áááá, akkor azért röhögtünk úgy rendesen :D na meg utolsó este, nyomták a fiúk rendesen. sajnálom, hogy igy elbasztam az utolsó estét a magam részéről. de majd legközelebb más, jobb lesz :) kb amilyen az osztályunk, olyan lett ez az egész party is. nem rossz de nem is az a húdeaztamilyenszuper :) mondjuk nekem az egészen a legtöbbet az lenditette, hogy Picim ott volt :) nélküle még ennyire se éreztem volna jól magam :) azért a magunk részéről jó hülyék vagyunk :D de kit érdekel, egyszer élünk :D persze ki nem birtuk volna, hogy ne kapjunk össze vmi hülyeségen. de vmi megoldás ugyis lesz rá :) most a fáradtság miatt nem törjük magunkat a megoldásán, de majd holnap tiszta fejjel mindent megbeszélünk :) mert szeretem ám azt az édes kis buksiját :) ja, és képek is vannak, majd ha nem leszek lusta és átveszem őket, akkor bedobok párat megtekintésre :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése