2010. december 8., szerda

nemsokára vége :D:D:D

ahh... túl vagyunk ennek a hétnek a felén :D hihetetlen :D és végeredményben, h lekopogjam, eddig egészen jól birom... vis eredményeket illetően xD de ma már eléggé kész voltam idegileg... sőt nagyon! meglepődtem magamon... egyszerű hülyeségeken kiakadtam. de végülis... áhh mind1, még 2 nap és jólesz :) és akkor már a nehezén túl vok... ami a sulit illeti. még cs azt a nyomi 1est kéne megmondani xD de ha minden jól megy, akkor enyhitem 2 5össel... cs még a péntek sikerüljön... na mind1, nem filozófálok. 2 nap! kibirom :D megcsinálom :P remélhetőleg xD aztán "lazaság" :P
de ezzel még nincs megoldva minden gond. féltem h ez lesz :S végülis, nyilván nem "gond", legalább is ugy ahogy gondoltam. de... nem jó érzés :S és nem idegeskedek még miatta... mert érzem meg tudom h jó lesz. de ott van az a mivanhamégse?! :S és ez kezd egyre idegesitőbb lenni... remélem minden oké lesz... ezen a héten MINDEN gondot le akarok tudni... v max a jövő hét elején. én nem akarom... :( najó haggyuk! oké lesz minden, tudom érzem ;) semmi pánik :D

wiii... lassan egy hónap :D és még mindig semmi veszekedés :D és még minden tökéletes... na mrs onnan a még, az is fog maradni! :P vigyázunk ám szépen mi rá :) O:) de egészen "rossz" hatással van rám ez a kapcsolat... basszus, olyan jókislány lettem hogy sejhaj xD magamra se ismerek :O de nem érdekel, mostmár jó jónnak lenni... vis jó érzés h vkiért vagyok jó :) ♥ viszont ami eddig rosszaságba jött ki az most durván hülyeségbe ment át xD egyszerűen megbolondultam xD röhögök mindenen mint a nemnormális, semmi se tud idegesiteni... annyira laza minden :D csak léciléci maradjon is igy :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése