2010. december 14., kedd

szüneteeeeeet :D

basszus, el se tudom dönteni, hogy unatkozok jobban már a suliba vagy unatkozok xD annyira semmihez nincs kedvem. se tanulni se semmi... szünetet akarok mostmár, lazulni nem csinálni egész nap semmit. v max annyi bajom legyen hogy mikor megyek hova xD aaa alig váááároooom :D igaz akkor piciszivemmel kevesebbet találkozok de végülis tartalmasabb lesz hisz kettesbe leszünk wiiii :D na de ez most igy mellékes, csak legyen már  szünet. még 7 napot sulizunk, abból 5 lesz keményebb sztem. nekem. remélem xD 2 tantárgyat kell javitani. tavaly 5/4et kijavitottam, akkor ez is menni fog. remélhetőleg :D na de legyünk már túl ezen az egészen. és legyen már szünet.... és akkor sok hóóó, hóembercsinálás, korcsolyázás... és minden ami jóóóó :D na de most igy ahogy nézegettem a képeket, hogy mit is tegyek ide, eszembe jutott vmi. vagyis támadt egy hiperszuper ötletem :P ami sztem meg is valósitható. csak 3 emberen múlik :D de elvileg egyiknek se lenne kifogása ellene, ahogy ismerem őket :D szóval elvileg lehetséges... ááá most ez nagyon besózott... akarom :D mennyire jó lenne. de erről most még nem irok, majd ha aktuális lesz. cs kéne szervezkedni... na majd lassan :P

karácsonyt akaroooook :D milyen fura ezt irni. igen, pont én irom ezt, aki világ életembe utáltam meg gyülöltem a karácsonyt. nekem minden karácsonyom szar volt vmi miatt, amióta az eszemet tudom. legalább is az elmúlt 3 karácsonyt egytől egyik sirással töltöttem :S szeretet ünnepe, és minden évben magam voltam. de milyen fura, karácsonykor hiányoznak legjobban azok akiket elvesztettünk. akármilyen módon is :/ de ez az idei más kell mostmár hogy legyen :) mostmár engem is szeretnek és nem leszek tökegyedül :D wiiii :) annyira várom már. nézni a szépen kidiszitett várost, a sok ablakot, amiben világitanak a szines karácsonyfák. áááá :') már a gondolatára is gyorsabban dobog a szivem xD :D

na meg aztán a szilveszter. azt is mennyire várom. azt hiszem jó lesz :D de az is már mekkora tripp, minden egyes szilveszterkor volt pasim az elmúlt 4 évben kb, mégis mindig magam akartam lenni. partyzni akartam :D de most ez is más lesz :) mert vele leszek. lehet hogy legszivesebben kettesbe lennék, csak vele. de nem árt egy kis party, majd max későn megyünk meg korán lelépünk :D 
újév. 2011. rengeteg dolgot elterveztem, hogy megfogadok és be is tartok remélhetőleg. 2011 az én évem lesz :P egyrészt mivel 11 a kedvenc számom, meg remélem másrészt is. no de erről majd akkor ha aktuális lesz, hát december 31ére is kell vmi téma :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése