2010. december 10., péntek

VÉGEEEE :D:D:D

és túléltük :D megcsináltam :)))) wiii kész, vége ennek a hétnek. és hogy lekopogjam itt és most nagyon gyorsan, egészen jól sikerült :D még marad egy kémia javitás, egy húzós fizikával dúsitott hét és egy töri ellenörző :D és kééész :D annnyira jóóóó :D és minden... végre tényleg MINDEN gond letudva ;) szóval sikeres hét áll mögöttem hihi :D és ennek nagyon örülök :D

a hétvége viszont ahh :( túltökéletes lett volna ha mind2 kivánságom teljesült vona :( nemjóóóó :( a szombatot várom mindig az egész hétben a legjobban, csak miatta... erre most pont az marad el. és miért pont ilyen hét után?! neeeeemakarooooom :( :( :( de hát... nem nagyon tehetek semmit, ez van... :( de én vele akarok lenni :'( áhhnagyon!!! :( na de mind1... végülis csak 8 nap a következő szombatig... pff... -.-" :((( olyan sirhatnékoshisztizhetnékestoporzékolós hangulatom van. attól félek de nagyon hogy ha megmondom az egyest akkor a jövő hétvége is le lesz fújva :( és akkor az már durván nem "csak" 8 nap lesz... basszameg nemakarom! :'(((((((((((((((((((((((( elbaszottegyhétvége :(((((( tökegyedül :'(((( amilyen hangulatba vagyok perpill, ahhoz képest ez a bejegyzés rövid és semmitkifejező lett :'(((( és miért van az h cs engem érdekel perpill ez az egész?! :(((( :'(((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése