2010. december 23., csütörtök

TÉLI SZÜNEEEEEET :)

végre végre végre :D el se hiszem :)))) áááá végre itt van :D megérkezett :D itt a téli szüneeeeet :D január 17éig SEMMI suli :D csak lazulás :D annyira jó ebbe igy belegondolni :D csak legyen is olyan jó a szünet ahogy elképzeltem, és akkor minden okés lesz :) és holnap végre itt a karácsony is. ajándékok még csak elméletben vannak meg, holnap még azokat is meg kell venni. meg ahh sütni főzni... aztán d.u rádiózni... még arra se készitettem el a cuccot :S ojje, majd mindjárt ahhoz is hozzá kell fogni xD na de mind1, szóval holnap karácsony :) wiiiii *.*
elhatároztam, ha 5,00 leszek csináltatok piercinget. mivel arcra nem lehet suli miatt, köldökbe nem akarok... ahova akartam volona oda megint csak... hát necces lenne xD igy a fülembe csináltattam egyet. annyira jó, ilyen nagyon kevés embernek van meg tökre bejön és olyan Énes :D imádnivaló. bár nem lettem 5,00 (fizika... megint xD) de hát előlegeztem magamnak évvégére xD szóval töktutkeráj :)











igen, szeretek vásárolni, nagyon :P deeee basszus, én sose hittem volna h valaha bármelyik pasimmal is képes leszek elmenni vásárolni xD de végülis ezt is megejtettük ma. és tök jó volt :D na de szerdán meg kell ismételni ha nem akarok tényleg hagymászsákban újévezni :D tényleg jól sikerült ez a nap... bár volt egy pillanat ma, amikor minden elszakadt és sirtam mint vmi kis hülye és 15 perc depresszió ütött be... szerintem jogosan... de hát nem lehet mindig minden tökéletes, az már haláli uncsi lenne :) huuu most erről mennyit tudnék irni... de tök kómás vagyok... szóval no... majd máskor :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése