2010. december 1., szerda

érdekes... de nagyon jóóóó :)

télleg mennyit változtam :) milyen kis nyugis lettem :D tök furi :) mekkora már ez, hogy találkozok beszélek azzal, akiért fél éve még az életem adtam volna most meg csak annyit éreztem a hatására, hogy oké örülök h látlak de hol van már az én picim és hogy vele akarok lenni és hogy mennyire jó vele és hogy mennyire imádom :) szóval bmeg, mostmár kétségem nem lehet magammal szemben :D szeretem mint az őrüüüült :D és ez tökjó :) wiiii annyira boldog vok :) csak az övéééé :) és ő is csak az enyééééém :) olvasgattam ma a titkos kis mindentudó füzetem (alias napló xD) és abba irtam, hogy akarok már egy olyan pasit magamnak akit szeretek, aki szeret és aki megbizik bennem (nem basztat feszt mint egyesek -.-") és én is tudom, hogy bizhatok benne. azt hiszem meg is találtam az áldozatom :P hihi :) jah meg érdekes dolgokat olvastam még... fura h milyen idióta tudtam lenni néha és h mennyire idiótaságokat követtem el az életembe... no de hát ez van, mostmár más meg jó minden :) anyu is megmondta, normalizálódok xD pedig tőle ilyet sose gondoltam volna h hallani fogok :D no de nem kell idegeskedni, ezek után is hülye leszek :P csaaaak... "Vjeruj, bilo gdje sam, znam da tvoja jesam. To ti kaže sjaj u mojim očima" mindent kifejez :)
egyébként arra jöttem rá, hogy totál buta osztálytársakkal áldott meg az istenke... tisztelet a kivételnek. és jól fölbaszcsiztak d.u... de átment rajtam és mostmár cs röhögni tudok h kibasztunk magunkkal xD de hát baszcsi az élet ilyen :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése