2010. december 2., csütörtök

csak nevetek... nevetek... és nevetek mindenen!! :D

anyám borogass, mennyi lehetetlen ember él ezen a földön xD xD annyira vicces xD bakker imádom amikor irigyek és jár a szájuk :D annyira megható :') egyik nagyon okosnak érzi magát pedig esze annyi nincs mint az asztal lábának... a másik akkora h a talpam alatt kivont karddal futkározhat... mégis a szája nagyobb mint 3 ház xD a harmadik meg ismét azt szeretné játszatni, amit már egyszer megtett... csak most nem fogom hagyni, ennyi lesz a különbség. egy embert elvett tőlem, többet nem fog! főleg nem őt, akit mindennél jobban szeretek. hozzászoktam hogy mindig irigy rám, és mindig rólam kell hogy okoskodjon ha nekem kicsit is jó. de hát ez van, addig jó még irigyek rám :P addig vmit nagyon jól csinálok :) 
na meg a másik...sokadik vicces emberke is azért jó gyorsan kapcsol. ugy látszik nem volt neki elég annyi esély amennyit kapot tőlem. mondtam neki hogy az lesz az UTOLSÓ... becsülje meg. ő nem tette. hát akkor mostmár késő bánat :) ez a vonat elment és soha többet számára nem jön vissza! ismerem már, és tudom hogy milyen... tudom hogy mit szeretne mindezzel amit mondd és ir nekem. de ezzel talán fél éve meghatott volna, mostmár nem érdekel :) ugyhogy puszipá, cs erőlködjön, megérdemlek ennyit ;) 

és a végére hagytam az egész mai napnak a lényegét. azt a pár mondatot. annyira jó volt hallani amit mondott :) pedig tudtam, éreztem. de ez igy egészen más volt. ilyen még soha senkitől nem hallottam. és annyira áhh jól esett meg minden :) annyira jó ez az egész vele :)♥ mindeeeen :) ahh töktuti :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése