2010. december 4., szombat

csók a jégen :$ :P

és igen, nem hiába vártam ezt a mai(tegnapi) napot. annyira jó volt :) minden :) szinte tökéletes. ember, sose hittem volna h létezik olyan pasi, akire tényleg SOHA nem mondtam rosszat és nem is tudnék rosszat mondani. aki pont olyan, amilyen pasit magamnak "megálmodtam". akivel tudok rendesen komolyan beszélgetni, összevissza hülyéskedni, baromkodni. és csak úgy feküdni mellette és nézni nézni nézni... és szeretni imádni :) és olyan kapcsolat, amit SEMMIÉRT nem adnék oda! nem érdekel semmi más, csak hogy ez müködjön... ezért viszont mindent odaadnék, csak ő maradjon az enyém :) annyira jóóó vele minden:) és ez a pár óra korcsoláyzás is, hát tökjó volt :D igaz többet beszélgettünk mint koriztunk de hát belefér :P mert mi megtehetjük :D ;) mert mi együtt MINDENT megtehetünk :) és meg is fogunk tenni! annyira örülök h nem adtam fel akkor... annyira nagyon! életem legjobb döntése volt, ebben biztos vagyok! ahh full happység van errefele :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése