2010. december 28., kedd

nagyonlazaaaa :(

úgy volt h nem fogok cs ugy bzvz irogatni. de rohadtul unatkozok, és ideges is vagyok és muszáj elütnöm valamivel az időt. na de szépen sorba:
ma voltunk Pindurommal vásárolgatni újévre, elvileg neki, aztán végülis nekem lett véve cuccocska :D vettem egy tök Lalás blúzocskát... ááá imádom :D mégholnap su-n lövök magamnak vmi érdekes nadrágot hozzá és akkor meglesz minden :) szóval nagyon várom a holnapot :D nagyonnagyonnagyon :D de még annál is jobban a pénteket :D wiiii legyen már péntek és sose múljon el :)
de mindezen kivül... oké, eddig is tudtam h könnyű elfelejteni engem meg mittomén... és megfogadtam magamnak h nem fogok pattogni emiatt... de bazdmeg... háromkor beszéltünk utoljára... most nyolc(!) óra van... és sehol semmi... de mostmár csakazért is pukkadni fogok és csakazért is leirom ide, mert tudom h elolvasod... és tudjad h igenis utálom ha szarnak rám! de... :(((( ugy lehúz... most megint az lesz majd h kapok egy bocs igy bocs ugy-ot... és szevasz... én meg a hülye fejemmel túlságosan szeretem ahhoz h ne az legyen h legyintek és megyünk tovább. deutálommagam! és igen, én is irhatnék neki... de nem... túl makacs vok én ehhez :D szóval most csakazért is betartom amit a naplómba irtam. az még a lazább megoldás... remélem betartom... és erősen győzködöm magam, hogy nem nem nem nem szabad kihasználni a helyzetet a hülyeség kiélésére... remélem sikerül meggyőzni magam xD (hát eddig nagyon nem ugy néz ki :S xD )
najó azt hiszem ennyi mára.... elfogyott a türelmem az iráshoz xD untatom még kicsit a jónépet aztán lépek aludni :)))) holnap hosszú lesz a nap :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése