2010. december 29., szerda

csak hogy legyen mit olvasni :P

csak hogy tudjátok, csak miattatok irok most :P miattatok akik nyavalyogtatok, hogy nincs mit olvasnotok :D szóval akk irok, h legyen :D hihi :)
szóval hát megvan az újévi szerelés teljesen :D és áááá nagyon bejön :D szóval olyan énes :D igaz befagyott ma a *csám is, mivel hát mégiscsak fel kellett próbálni... -7 fokban is... de megérte :D szóval tökre bejön :) és jajjjj nagyon várom az újévet :D egyre jobban :) de tök tuti mivel nekem holnaptól kezdődik a nyüzsgés. annyi dolgom lesz holnap h jajjj... csomó emberrel találkoznom kéne még az idén... szóval az mind holnap lesz... amit ma nem csináltam meg azt is holnap össze kell hozni... még kell pár apróság újévre... blogzáró... naplózáró... ajjoj xD szegéééény én :P na majdcsak túlélem :D :P
áhhh... sokan tudják már a blogom... lehet többen is mint kéne. de végülis nem zavar. most pont azért is le fogom irni róla a véleményem. aki tudja kiről van szó annak jó :P aki nem az meg v megkérdi és megmondom v nem xD szóval.... nagyon kiidegel a gyerek. nem utálok semmit se jobban annál, ha valakit hülyének néznek... és nem először. ugyanmár, vegye már magát észre... kiismertük, tudjuk h milyen! ha egyikőnk elküldi a faszra rohan a másikhoz?! ugyanmár! szánalmas... nem kicsit, nagyon. megváltozott?! máh semmi... ő az az ember, aki soha nem fog megváltozni! ő ilyen, és kész... hosszú ideig én voltam majdnem az egyetlen, aki tudta h miket csinál... mindenről tudtam. és hallgattam mert szerettem mint a hülye. és tudom h milyen tud lenni. de kész, ennek vége itt. tovább nem fogom hagyni h hülyét csináljon se belőlem, belőle meg végképp nem! azt a sok hónapnyi átverést se érdemelte meg...! ugyhogy kuss neki mert kap a szép kis pofija :D
na de váltsunk romantkiusabb témára mostmár :D hosszú volt a tegnap éjszaka... volt nem kevés idegesség... mérgelődés... aggódás... elegemvanmindenbőlérzés... szóval tényleg, minden! és aztán ugy szépen lassan még jöttek rá dolgok... beszélgetések.... és amikor már ott voltam h áááá kész minden szakad mindenfele... akkor fordult a dolog... és... Ő pont jókor volt jó helyen... de tényleg! és irt végre... és áhh... annyirajóvolt :) mindig örülök neki ha ir nem is arról van szó... de ennyire még soha nem volt rá szükségem hogy ott legyen... és tökjó volt. és akk jött ki minden és vmi fél órát sirtam és összevissza irtam. végülis őszinte voltam csak na... lehet túlőszinte. amiről igyexem leszokni... csak igy néha kijön :/ vagyis ez inkább :) mert jó dolgokat irtam... csak na.... áhh hosszú. és exprivát... és nem akarok ezzel untatni itt senkit. de aki kérdi annak sztem elmesélhetem ha olyan feelingem lesz :) na és ez az egész után mikor sikerült lenyugodnom gondolkoztam elég sok mindenen... lehet hülyeségeken is (mert azért szokásom xD) meg ezen az egész elmúlt pár hónapon. és sokmindenre sikerült rájönnöm. főleg vele kapcsolatban. meg a múlttal kapcsolatban. meg a hozzáállásommal kapcsolatban. meg a barátokkal kapcsolatban. na de ennek reggel egy nagyfokú kialvatlanság lett a következménye... annak meg egy halom nyafizás :D de hát lehetett volna rosszabb is :)
és ezt is muszáj leirnom :) de tényleg. annyira büszke vagyok Hugimra :) de tényleg, nem azért h most ez igy mondjam... illetve irjam.... v h egyáltalán irjak vmit. de tényleg :) annyira jó a felfogása neki néha h az eszméletlen :) igaz néha olyan hülye tud lenni h csak fogom a fejem... de végülis eszes a kiscsaj :D és télleg büszke a fejem rá a végtelenségig :) mert tudom, hogy tanul tőlem... meg a hibáimból :) és nem fog annyi majomságot elkövetni mint én :) és ez happység :D szóval Hugi, csak igy tovább :)♥ és rám mindig számithatsz ;)

1 megjegyzés:

  1. köszönöm!! nagyon!! és azt is, h ha nem is készakarva, de valahogy mindig tanítasz.. terelgetsz!! elmondod a véleményed.. segitesz!! és talán a legtöbbet mégis az ér, h elmondod a hibáidat!! igy felmérem mit tettél, s h mit éreztél ez után.. és igy meg tudom előzni.. és köszönöm, h számithatok rád!! és tudd, de NAGYON tudd, h te is énrám!! de még mennyire!!! szeretlek!! nagyon!! és ezt soha ne feledd!! (::
    elképzelni nemtudod,h mennyire örülök, h vagy nekem!!! és, h mennyit jelentesz nekem..!!! (:: :$ ♥♥♥♥

    VálaszTörlés