2010. december 27., hétfő

Normális voltam egész addig, amíg nem találkoztam ezekkel az idiótákkal,akiket a BARÁTAIMnak hívok :)

ebben az évben jöttem rá, hogy kik is azok, akik minden körülmény között kitartottak mellettem, vagy csak simán sokat jelentenek nekem, és tudom, hogy rájuk is mindig számithatok majd :) róluk lesz szó ebben a bejegyzésben. a sorrend nem lényeges, mindannyian egyformán fontosak számomra :) különlegesek, és őket szeretem a világon a legjobban :)

Hugim :) ezer éve ismerem, ha nem több. pici korunk óta egymás mellett állunk, szinte sose vesztünk még össze :) lehet hogy néha keveset találkozunk, de akkor is tudom, hogy mindig számithatok rá, ahogy ő is számithat mindig rám :) ő az egyike azon embereknek, akikre mindig ráérek, ha éjszaka kellős közepén hivna, hogy baj van, akkor is ott lennék neki :) nagyon szeretem, és rengeteget köszönhetek neki. sokszor volt olyan, hogy úgy éreztem senki nincs már mellettem, és senki nem hallgat meg, és akkor ő mindig ott volt :) soha nem tudok elég hálás lenni neki ezért :) köszönöm Hugi, hogy vagy nekem :)♥ 







Pindurom :) hát őt is nagyonpici korom óta ismerem, ovit és sulit is együtt gyürtük le :D és mégis, csak 8. után lettünk bestek :) soha nem hittem volna, hogy ennyire fogom szeretni, és ilyen fontos lesz számomra. és mindannak ellenére, hogy ő Topolyán sulizik, én Szabadkán, hétközbe alig beszélünk, pasikáink is külön úton járnak és emiatt mi is, de mindig találunk egymásra időt :) neki is sokmindent köszönhetek, többek között nyaram legszebb pillanatit, Taizét, hogy mindig meghallgatott és sose hagyott egyedül :) és rengetegszer irt olyanokat, hogy sirtam miatta, annyira jól esett :) és a sok nevetésünk... semmiért nem cserélném el ezeket a pillanatokat :) köszönöm Pindur, hogy vagy nekem :)♥

Domim :) hát vele amilyen megismerkedésünk volt, és amennyire utáltam (mert tényleg utáltam, utólag kiderült hogy ok nélkül...), sose hittem volna, hogy róla itt egyáltalán pozitiv értelembe szó fog esni, nem hogy e legfontosabb emberek között fog helye lenni :) szóval hát utáltuk egymást egy idióta majom miatt... és elvesztegettünk egy csomó értékes pillanatot, amit mondjuk jó dolgokkal is tölthettünk volna. de semmi gond, bepótoljuk :) annyira jó érzés, hogy mindent meg tudok vele beszélni, rengeteg dologban egyet értünk, és le sem tagadhatja, pont olyan hülye mint én :D és bár hála istennek nem volt semmi olyan nagyobb lelki káoszunk, amióta jóba vagyunk, de nagyon hálás vagyok neki azért, hogy kishercegünktől sikerült teljesen megszabadulnom. és ez nélküle lehet még a mai napig se sikerült volna. és és és... mindig itt leszek neki, bármikor segitség kell, rám tuti számithat, vigyázni fogok a kis hülye fejére neki :D mert imádom őt :) és tudom, hogy én is számithatok rá bármikor, bármiben :) és nagyon örülök neki, hogy ennyire jóba vagyunk, tényleg :) köszönöm Domi, hogy vagy nekem :)

Nancym :) nem is tudok hogy hozzákezdeni. lassan másfél éve ismerem és lassan ennyi ideje a legjobb barátnőm is. neki is rengeteg mindent köszönhetek, ha ő nem lett volna, lehet hogy most ezt nem irnám, és most nem itt lennék, ahol vagyok. sőt, sehol nem lennék. ő tényleg minden pillanatban ott volt velem, lelkileg és testileg is. és egyetlen emberrel sincs ennyire egyforma életem, mint vele :) talán ez hozott minket legjobban össze... és igy jöttünk rá, hogy mennyire egyformák vagyunk. és vele tényleg mindenben ugyanugy gondolkozunk, ugyanaz a felfogás vélemény, minden :) és soha nem engedtük egymásnak, hogy feladjuk. pedig hányszor voltunk mind a ketten ott, hogy nem birjuk tovább. hányszor sirtunk együtt, egymásnak... el se tudom mondani. de viszont a legszebb pillanatokat is együtt éltük meg. az a sok nevetés, hülyülés, piálás, józanodás :D áhh... nagyon szeretem őt, és örökké mellette leszek :) és tényleg, bármiben számithat rám :) fogalmam nincs mi lenne velem, ha ő nem lenne :) neki se fogom soha tudni megköszönni azt a rengeteg dolgot amit értem tett :) de azért köszönöm Nancy, hogy vagy nekem :)♥

és végül, de nem utolsó sorban (csakis azért mert udvarias fiúcska és előre engedi a lányokat :P akarata ellnére :D) Lóriiim :) hát ööö... na ehhez végképp nem tudok hogy hozzákezdeni :/ szóval... ő is másfél éve lett része a kicsi életemnek. először csak ugy mint osztálytárs... aztán szépen lassan több lett annál :) aztán, kb 2 hónapja meg nem hogy több, a minden lett :) nagyon nagyon szeretem, és örülök hogy van ő nekem és hogy szeret meg hogy velem van :) nagyon jó vele minden :) és nagyon fogok rá vigyázni, és tenni fogok róla, hogy amig rajtam múlik ő mindig boldog legyen :) és jó érzés tudni, hogy mindig számithatok rá :) bár megesik, hogy kiakaszt egyes dolgokkal, de végül is sokkal jobban szeretem annál, mint hogy minden miatt nyavalyogjak neki. meg tudom jól, hogy én is rengeteg hülyeséget csinálok, és neki is lenne miért kötekednie velem... de... áhh szóval jó ez igy :) és már nem tudom, hogy mi lenne nélküle... de nem is akarom tudni, szeretném örökké magam mellett tudni őt :) azt hiszem, müködnének a dolgok :) de majd meglátjuk. köszönöm Édesem, hogy vagy nekem :)♥


mellettük még nagyon sok embernek köszönöm hogy van nekem :) de ők remélem igy név nélkül is tudják, hogy szeretem őket nagyon :)♥

1 megjegyzés:

  1. hátmitmondjak...?! :$$$ Hugi imááád mindennéljobban!! és köszöni, h vagy neki!!! (:: <3<3<3<3

    VálaszTörlés