2010. december 22., szerda

kisebb szünet után... újra :D

pfú, de elhanyagoltam szegény blogot :( de hát a bünti az bünti xD aki rossz kislány az igy jár :P szóval hát elvileg 5,00 lettem... elvileg! még várom hogy a kedves fizikatanárnő fel méltóztasson hivni és megtudjam h mi a szitu :D idegesebb vagyok mint ellenörző irás közbe. nem is h ideges, izgatott :D szóval nem is tudok meg nem is akarok erről többet irni, majd lesz vmi :D meg nem hogy nem akarok, nem is birok. ihlet meg téma lenne dögivel de olyan hulla fáradt vagyok. olyan, mintha ez a mai nap már 1 hete tartana :S 5kor keltem... ismételni a törit meg a fizikát... aztán első 4 óra maximális semmittevéssel töltődött... aztán megirtuk a törit... aztán a fizikát is... ezután vásárlás holnapra... szóval ha voltam itthon ma 10 percet az nagyon sok xD aztán pedig füstöltem Su-ra korcsolyázni.







erről jut eszembe... mennyire jó lesz a holnapi nap :D remélhetőleg xD karácsonyfadiszités... osztályfőnökin ajándékozgatás... szóval holnaptól végre KARÁCSONY :D:D:D délután pedig ajándékvásárlás... és ha minden igaz... najó erről majd holnap irok :D jajjj mennyire örülök a karácsonynak :D tiszta jó lesz :D péntek d.u rádiózok, szombaton elvileg kicsiszivemmel leszek :) életem első normális, vidám, igazi karácsonya lesz?! :$ kiváncsi leszek milyen lesz :D szép fenyőfa... sok sok kaja :) áhh töktuti :P csak essen még a havacska, hadd legyen gyönyörű fehér karácsonyunk *.* 



és már csak 9 nap van az évből :) és vége 2010nek... és itt a szilveszter :D és akkorát fogok partyzni, mint még sose :D 2010 amilyen szarul indult és amilyen szar volt az első fele... végülis egész jó lett :) sőt, NAGYON jó lett! és ezt ám meg kell ünnepelni :D áhh nagyon nagyon várom ezt a következő 2 hetet :D remélem olyan jó lesz mint amilyennek elterveztem :D
  
(és most csak azért hogy igaza legyen, és minden blogomba szó legyen róla :P) hát... sikeresen megértük az 1 hónapot... illetve lassacskán már a másfelet :D és bátran mondhatom: életem eddigi legszebb lassan 6 hete van mögöttem. és én örökké ilyen boldog akarok lenni, de csakis vele! annyira jó :) minden jó vele :D imáááádooooom :D teljes kicsipici szivemből :) és áhh... sose hittem volna h az a sok szarakodás ennyire megéri. oké, tudtam h meg fogja érni, meg h nagyon szuper lesz... de h ennyire, hát soha nem gondoltam volna :) de nagyon örülök neki... nekünk... :) neki és nekem igy együtt hihi :) és fogalmam nincs, mi mondta azt h ne adjam fel, de rohadtul okos vok h hallgattam rá :D szóval igen, most fényeztem kicsit a saját egomat, azt is kell néha néha :P visszatérve... és sose hittem volna h ennyire az életem részévé fog válni. ő az akivel bármit megcsinálnék, akibe tényleg maximálisan bizok és megbizok(na ez is nálam mekkora szó, ilyet se tudok sok emberre mondani :D főleg ellenkező neműre... :O xD), akire sose tudok ráunni... sok pasim volt már... szerettem is őket. de az vhogy más volt. mindig mindenbe hibát találtam. akár hogy is nem akartam, mindig volt valami ami annyira idegesitett... hogy ábazdmeg xD egyik féltékeny volt... és megfojtott a törődésével... másik féltékeny volt és folyton veszekedtünk emiatt... harmadik rám se szart xD najó hadd ne folytassam... és benne... hát benne ha akarnék, de nagyon akarnék tuti tudnék hibát találni... de vhogy egyetlen olyan dolog sincs amire azt tudnám mondani h ezt most igy kitörölni és vmi mást a helyére... minden igy jó ahogy van :) még azok a dolgok is amik miatt kiakadok... anélkül unalmas lenne ;) :P (najó, azért van egy pont ami... ami nagyon nem kéne -.-" de ha nagyon muszáj belefér :D) szóval SZERETEM :) és nem adom soha senkinek ;) (hiába jár a kicsi pofája egyeseknek... akkor se :P mert ha lesz vmi őt ölöm meg először :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése