2010. december 25., szombat

csak egyszer nem lehetne vmi tartósan jó?! :@

hurrá... karácsony... csodálkoztam is, hogy tegnap minden jól sikerült. persze hogy a mai napon muszáj elbaszni mindent. csak egyszer lehetnének ugy a dolgok ahogy szeretném, ahogy eltervezem? oké, a mai program lefújva... jólvan, nem gáz, ha nem hát nem. ez van, lesz ez még igy se. de az újévemet nem engedem elbaszni! ha megigérnek vmit akkor miért nem tudják betartani? miért kell hülyeségeket beszélni? annyira utálom ezt. ha egyszer azt mondja h lehet, akkor mikor én is komolyan akarom akkor mi a faszomért kell átgondolni??? nem érdekel... ugyis megoldom. nem fogok veszekedni velük, fáj rá a májam. ha nem ugy ahogy terveztük akkor majd máshogy. csak azért is ugy lesz ahogy én akarom! nekem senki nem mond nemet :D
és ő is, megint kezdi. annyira tudom ilyenkor utálni. annyira idegesit ilyenkor. igenis, vannak dolgok amik örökké tartanak. sajnálom, ha vki ezt nem hiszi el. minden megtörténhet! persze az is lehet, hogy nem igy lesz, és hogy ez az álom is egyszer véget ér, mint a legtöbb jó dolog. de ha senki más, én hinni fogok benne, ameddig csak lehet. és szeretem őt, mindennél jobban, és nem adom senkinek soha soha! legfontosabb legédesebb legaranyosabb legmindenebb :) és az enyém. szóval kuss mindenki pofácskájának :) igaz, megesik, hogy haragszom rá, amikor tudja h mi idegesit és mi esik szarul mégis csinálja, meg stb stb. de mindezek ellenére is nagyon nagyon szeretem, és... és ennyi :)
és elhatároztam, hogy a karácsonyi ünnepek alatt azzal a 2 emberrel, akit az elmőlt időben szétszidtam, beszélek velük. karácsony, szeretet ünnepe, végülis mit veszithetek?! igen, hiányoznak, mert mind2en fontosak (voltak) az életembe, mint barátok persze. csak valami elment egy kanyarral... és ide jutottunk. no de egy beszélgetést megér :) meg olyan embereket is megkerestem akiket már 6000 éve nem beszéltem, tök furi. de végülis is nagyon jó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése