2010. december 9., csütörtök

teljes káosz... de ki kell birni...!

basszameg... tudtam, hogy kemény lesz ez a hét, de hogy ennyire?! de már csak egy nap... talán a legnehezebb nap lesz a holnapi. mivel már teljesen kész vok minden féleképp... ideges is vagyok, türelmem nulla, mindenen kiakadok, a fejem is fáj denagyon... más téren sincs változás. szóval nagyon nem optimális a helyzet. de nem lehet minden tökéletes. és nemsokára vége ennek a nagy hajrának is. aztán lazább lesz. aztán jobb lesz. csak még a holnapi napot kell túlélni. ahh nagyonfélek :S na de kemény vok, megcsinálom :P asszem xD vagy nem... dehogynem na! de... nyilván nem vagyok ezzel egyedül! vagyis tudom, hogy nem. de nem akarom máson kitölteni ezt az egészet ami most bennem van. végülis majd muszáj lesz, de majd lövök vkit akit rühellek... mert akiket szeretek azokat nem kéne bántani. sőt, nem is fogom. 

és most igy az villant be, hogy holnap péntek, nekem meg még lövésem nincs, hogy mi lesz a hétvégével. mennyiredurva xD egyszerűen időm se volt ezen gondolkozni :S :$ na de végülis semmiről nem vagyok lemaradva... csak... áhh nagyonjólenne egy ilyen *inkábbnemirokcsúnyaszavakat* hét után egy nagyon jó hétvége. olyan velelevős hétvége :D olyan cukisédisszerelmes hétvége :) úgy lezárni, elfelejteni ezt a hetet... mert basszus volt minden mint karácsonykor :S xD és még a holnapi nap... juhuuuuu szexi lesz :D szóval hétvégére 2 rendelésem van : az egyik magánügy :P a másik meg kicipicicejelmem :)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése