2010. november 30., kedd

Road : Nem Elég


Tudom, nincsen véletlen
Hogy megvan írva a sorsunk
Szóval Te és én a jó időben
A legjobb helyen voltunk...

Összeért a pillantásunk, elkezdődött a végzet,
Aztán testet öltött a meztelenség,
Vagy csak álmodtam az egészet?

Szanaszét a franciaágy, a ruhák lent a földön,
Ma éjjel Tiéd lehet mindenem, 
Ha cserébe téged kaplak kölcsön

Így jó nekem, vedd el az eszem,
Olyan rövid az élet
Nálam a szíved, az enyém a Tied
Legyen, Te is ugyanazt érezd

Édes szó, gyilkos vágy, 
de Ámor nyila ajándék,
És akkor jó, ha mindkettőnknek 
Túl veszélyes ez a játék!

Így jó nekem, vedd el az eszem,
Olyan rövid az élet
Nálam a szíved, az enyém a Tied legyen,
Te is ugyanazt érezd
Választ ne adj, karmolj, harapj,
Hogy érezzem, ahogy széttépsz a vágytól
Úgy nevess, csókolj, szeress,
Nekem, nem, nem, nem elég a Szádból

Egymás mellett egy ágyban, 
Most ugyanarra gondolunk
Hogy Te és én megint jó időben 
A legjobb helyen vagyunk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése