2011. április 25., hétfő

Boldog nusznuszt!!! *.*

hát igen, először is igy utólag mindenkinek boldog húsvétot kivánok (kellemes húsvétot nem szabad, mert a kellemes az a lábviz xD by Köpi xD) remélem kaptatok sok sok ajándékot :P meg igy mára sok sok vizet :P szal hawaii :P én még nem kaptam vizet :D de nincs kizárva, hogy nem is fogok -.-" de hát én vok a hülye, minek járt a szám :D na de majd meglátjuk :) 






na de... egyébként egyre jobban tetőzik az emberek hülyesége. nem külön külön. hanem úgy egybe mostmár. ejjj csezdmeg... ha tudod mit akarsz csináljad, ne tökölődjél (igen Ciccem, ez most szivből neked szól :D). képes vagy rá, meg tudod csinálni :D cs gondolkozzál el egy kicsit :) biztos van vmi megoldás. mindig van megoldás, cs meg kell látni :) és én melletted vok, és segitek :) akár hogy is lesz, segiteni fogok neked, és számithatsz rám (még ha egy kis manki vagy, akkoris ♥ :P) ha én azt mondom h ugy lesz akkor ugy lesz :D és ezt nálad se adom lejebb :D megérdemled h boldog legyél :) no de, a másik, aki kiborit, az viszont az a majom. már ugyan, észre se lehet venni, ki a legjobb haverja... mrs xD nem tudod mit akarsz? akkor kussoljál el innen mostmár és ne szivasd a jónépet. még hogy nem is beszéltetek... ezt te se gondoltad most ugy komolyan. nem fogom hagyni, hogy bárkivel is játszanak azok közül, akikért mindent megadnék :D szóval rettegjetek kanok, gatyába lesztek rázva!!!
majális alakulgat. hát nemtom mi lesz belőle, mert még csak -gat... xD de nem is érdekel, majd szólnak ha kell vmi :D ha meg nem szólnak akk meg majd megoldjuk máshogy, fáj a mütymürüttyöm rá xD de ha összejön, az amit tervezgetnek, akkor az húdeszuper lesz :D igaz, hogy teljes fiúbandával leszünk nyilván :D de hát állatok, sztem nagyon jó lesz :D cs jöjjön össze minden :D na de majd meglátjuk :) lényeg h picim végre velem lesz majd és akkor ott unatatjuk megint egymást minden egyes áldott nap :D csodálatos :D de addig még van 5 nap :S :/ segáz, kibirjuk :D aztán majd jobban örülünk egymásnak (by "nemakaromnevénnevezni" xD)

u.i: olvasgattam a régi és új idézeteimet. és annyi szép van. és mostmár vmi megosztási formát fogok nekik találni itt a blogon :D azt még nem találtam ki, hogy milyen formában, de majd :D alkotok olyat amilyen még senkinek
sincs :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése