2011. április 26., kedd

hülye szerelmes libák xD :P

wáááá annyira boldog vagyok. annyira jóóóó :) annyira szeretem. és ahogy közeledünk a szombathoz, napról napra jobban hiányzik. de rég éreztem már azt, hogy nincs velem az akit szeretek mindig, hanem a képzeletemmel kell magam mellé varázsolni nap mint nap. uff de rég volt.  oké, 1 hetet kibirok igy. de most asszem nyaralásig semmi többet :) 2 napnál többre nem vok hajlandó megválni tőle!!! annyira szeretem. nagyon nagyon naaaagyoooon :))))) és fogalmam nincs h fogja e ezt most olvasni. de ugyis tudja, hogy mennyire oda vok érte. és az az sms... vagyis azok az sms-ek. akkor is nekem van a világon a legédesebb pasim. akit soha soha soha nem adok senkinek :) nála jobbat sztem ki se találhatnék magamnak. és már csak szerda, csütörtök és pénteket kell kibirni :) a nehezén már túl vagyunk. szal meglesz ez :) annyira várom a szombatot :) pfúúúú megeszem ha meglátom :D az is biztos :P na de épp most pittyegett a chat hogy irt, szal megyek is vele foglalkozni :P igy nem poén áradozni róla :D ááá mekkora állat vok :) de annyira imádom :$ és annyira hiányzik :( oké oké befejeztem :$

wáááá Cicceméknek meg úgy örülök :D annyira kis cukcsibogyók :D csak jöjjenek már össze mert megcsapkodom őket xD annyira wááá... lehet h már jobban be vok sózva mint ő... najó biztos nem, de vhol ott vok :D annyira jó megint átélni azt, amit kb fél éve :D és annyira jó, hogy tudom, hogy én már megcsináltam :D és tudom, hogy neki is menni fog :) szal szoriiiiitok nekik :) nagyon nagyon nagyon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése