2011. április 4., hétfő

„ Egy lány felhívott a múltkor és kecsegtető hangon azt mondta: "Gyere át, nincs itthon senki!" Átmentem, és tényleg nem volt otthon senki. ”

ez az idézet annyira ránk vall :D istenem, mennyit szivatjuk egymást :D komolyan, valaki hallana minket xD anyu szerint olyanok vagyunk, mint vmi öreg házaspár :D de hát basszus, annyira szeretem :) annyira mindennél jobban :) annyira jó vele :) azért vele el fogok tudni még viselni igyy 1-2x ennyit... :D sőőőt ;) még 11-12x ennyit is :) és remélem meg is lesz :) és... hjaj :) najó, haggyuk mostmár, nem akarok belemélyedni :) ♥L♥ :$ (de azért mostmár jó lenne ha éledne... mert lassan fog az ideg xD)
OMG. suli xD rossz vagyok :D nem lesz ez igy jó mostmár :D lassan le kéne állni :D de most hogy szép idő van (illetve ahogy hallom már cs volt -.-"), engem is elkapott a hülyeség meg a rosszaság :D de kit érdekel, amig megtehetem, meg is fogom tenni :P de azért pesze nem kéne túlzásba vinni, mert átterjed a nagy szabadság az élet más területeire is az meg nagyon nem kellene :) amúgy meg jó lenne már túllenni ezen a héten... semmi kedvem se tanulni :S és abból a majd holnapból mát kéne csinálni... na de majd holnap :P apropó, holnap még hajtok is :D te jóóóó ég :D meg elvileg előbb megyek be su-ra... de érzéseim szerint abból se lesz semmi se... szóval hát... áhh :D legyen már jövő hét :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése