2011. április 21., csütörtök

mert miért lenne könnyű, ha lehet nehéz is ?!

először is bocsi mindenkitől, hogy nem irtam... de hát azért szépen belekóstoltunk az életbe ezen a héten... legtöbb téren. és nem akartam olyan dolgokat megörökiteni, amivel elcseszhettem volna elég sok mindent és mindenkit. szóval volt fent... volt sok lent. most igy perpill nemtom hol vagyok. valahol félúton. szóval hát ami a sulit illeti minden oké. sőt :) és hát ugye piciszivem nem volt suliba a héten... vis cs ma... és volt mindenkire időm. most ezzel nem azt akarom mondani, hogy jó volt hogy nem volt. az volt a jó, hogy rengeteg emberrel tudtam foglalkozni. akiket elhanyagoltam :S úgyhogy, ahogy mondani szokták, minden rosszban van vmi jó :) szóval királyság volt :) mennyit nevettem. néha úg szivből. néha csak azért hogy ne kelljen azt magyaráznom, hogy miért sirok. de hát túl vagyunk ezen a héten is. lesz ez még jobb is... és lehet rosszabb is.
 
Vele... hát azért valljuk be, volt minden mint karácsonykor. viták... szép meg jó pillanatok... és... nem is tudom. félek. vmitől nagyon félek és rossz érzésem van. nem is akarok ebbe belegondolni. cs legyünk már egy héttel idősebbek. és akkor már jó lesz. de én akkor is féleeeeek :S de majd meglátjuk, remélem cs most az egyszer nem lesz igaza a megérzésemnek. de egyébként semmi gáz se... vis a kis hülye vitáinkat meg tudtuk beszélni... és remélem ez igy is fog maradni. ezért az a mai 10-15-20 perc... hát érdekes volt. de minden jó ha a vége jó. nem akarom részletezni, akinek kell az tudja miről van szó, akinek nem az meg majd megtudja v igy járt xD de akkor is, szeretem :) még ha legszivesebben sirnék és elszaladnék, mert ugy meg tud bántani... akkor is szeretem :) és ha elszaladnék akkor is szeretném.... cs nagyon hiányozna :( és akkor nem lenne jó. na nem bonyolódok itt bele :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése